فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

دستگیری عاملان تیراندازی در لاهیجان | درگیری دو همسایه، تلفات جانی نداشت

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد و افزود: این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه از خطوط قرمر پلیس است، اظهار داشت: شهروندان با حفظ آرامش و کنترل خشم در موارد تنش‌زا، از بروز حوادث جبران ناپذیر پیشگیری نمایند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان، بلافاصله با حضور ماموران پاسگاه بازکیاگوراب در محل اکیپی ویژه نیز پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: پس از حضور ماموران پلیس در صحنه و تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دو همسایه ۵۴، ۵۷ ساله که خصومت شخصی و قدیمی با یکدیگر داشتند با سلاح شکاری به سمت منزل یکدیگر تیراندازی کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است، ادامه داد: بلافاصله هر دو متهم دستگیر و در بررسی از محل دو قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اعلام اینکه اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

Share