خرید با تخفیف کتاب روانشناسی پرورشی دکتر سیف

کتاب روانشناسی پرورشی سیف (روانشناسی یادگیری و آموزش) توسط نشر دوران  در ۷۲۷ صفحه و در قطع وزیری با جلدی گالینگور منتشر شده است.

کتاب روانشناسی پرورشی سیف (روانشناسی یادگیری و آموزش) توسط نشر دوران  در ۷۲۷ صفحه و در قطع وزیری با جلدی گالینگور منتشر شده است.

در ویرایش جدید این کتاب که دارای ۷ بخش و ۲۲ فصل می باشد، کتاب توسط نویسنده مورد بازبینی قرار گرفته و محتوای آن بررسی و در صورت نیاز غلط گیری شده، همچنین موضوعات تازه ای نیز به کتاب افزوده شده است. موضوعات جدیدی که به کتاب اضافه شده است باعث کم کردن موضوعات یا بخشی از کتاب که قبلا نوشته شده است نشده و موضوعات جدید در کنار دیگر مطالب قبلی این کتاب نوشته شده اند.

در اولین بخش این کتاب به “تعریف، موضوع، و روشهای پژوهش روانشناسی پروشی” در دو فصل پرداخته شده است، در بخش دوم فصل سه و چهار نیز به رشد (تحول) شناختی پرداخته می شود، بخش ۳ دارای پنج فصل می باشد (۵-۶-۷-۸-۹) که در مورد یادگیری و انگیزش است، بخش چهارم که در مورد تفاوتهای فردی در یادگیری می باشد دارای فصل ۱۰ و ۱۱ است، در سه فصل بخش پنجم به هوش و تفکر پرداخته می شود، در بخش ششم ۶ فصل به مبحث آموزش پرداخته و به خوبی بررسی می شود، و در آخرین بخش یعنی بخش هفتم طی فصل های ۲۱ و ۲۲ به سنجش و ارزشیبای می پردازد.

همانطور که در بالا متوجه شدیم هرکدام از بخش ها دارای چندین فصل است که در هر فصل به زیر موضوع خاصی در ارتباط با بخش پرداخته و به خوبی بررسی می شود.

نویسنده: دکتر علی اکبر سیف روانشناس و متولد ۱۳۳۰ در شهرستان نهاوند می باشد، او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی را دارد.

خرید کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر سیف

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های تربیتی می باشد هم اکنون می توانید این کتاب را با بیشترین تخفیف ممکن از سایت ویرا کتاب به نشانی: viraketab.com یا از طریق تماس تلفنی:  ۰۲۱۶۶۹۵۹۳۹۵ – ۰۲۱۶۶۴۶۵۳۳۰ یا واتس اپ: ۰۹۱۹۸۸۲۱۲۶۰ سفارش دهید.

البته در ویرا کتاب کتاب های پرفروش دیگری نیز با تخفیف های هیجان انگیز قابل سفارش است مثل:

کتاب مبانی فیزیک هالیدی جلد اول  (مکانیک و گرما)، این کتاب نوشته شده توسط سه نویسنده: دیوید هالیدی، رابرت رزنیک و جرل واکر است که توسط انتشارات صفار با ترجمه: محمد عابدینی، روح الله خلیلی بروجنی و مجتبی پرهیزکار در ۵۷۴ صفحه منتشر شده است.

کتاب فوق دارای ۱۶ فصل می باشد .

درباره نویسنده: نویسنده این کتاب دیوید هالیدی متولد ۳ مارس  ۱۹۱۶ در انگلستان، یک فیزیک دان بود که در سال ۱۹۴۱ توانست دکتری خود را از یکی از دانشگاه های آمریکا در رشته فیزیک بگیرد، کتاب مبانی فیزیک او تا کنون به زبان های مختلفی در سراسر دنیا ترجمه و چاپ شده است.

کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد اول  (از لقاح تا کودکی)، با ترجمه یحیی سید محمدی در ۷۵۰ صفحه توسط انتشارات ارسباران منتشر شده است، این کتاب دارای ده فصل است که آخر هر فصل چکیده و موارد مهم نیز آورده شده است.
کتاب مدنظر یکی از بهترین و کامل ترین کتاب ها در زمینه روانشناسی می باشد.

درباره نویسنده: لورا برک نویسنده این کتاب یکی از اساتید شناخته شده در زمینه روانشناسی می باشد که در دانشگاه ایالتی ایلینویز تدریس می کند.
او بیشتر از سی سال در این دانشگاه به تدریس و آموزش رشد کودک و انسان مشغول بوده است.

علاوه بر کتاب های معرفی شده در این صفحه دیگر کتاب ها در دسته بندی های مختلف با بهترین قیمت و تخفیف ویژه قابل سفارش از ویرا کتاب viraketab.com می باشد کافیست به سایت ویرا کتاب مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق تلفن های تماس و راه های ارتباطی دیگر که در بالا آمده است نیز سفارش خود را ثبت کنید.

Share