وداع با رینگ بوکس

تصمیم هالک فوتوشاپی بعد از شکست مفتضحانه

مربی سجاد غریبی با انتشار یک استوری خبر از خداحافظی احتمالی این چهره اینستاگرامی با ورزشی که سر رشته ای از آن ندارد، داده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از افتضاح دو روز پیش هالک ایرانی مقابل گوریل قزاق درون رینگ و باخت در مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ که خود نیز در رشته بوکس آماتور است, مربی هالک ایرانی با انتشار یک استوری خبرساز شد.

حمزه مرادیان مربی سجاد غریبی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش نسبت به شایعات مطرح شده واکنش نشان داد.

او در صفحه شخصی اش نوشت: «خدا شاهده هیچ پولی نگرفتم و جایزه سجاد انقدر مسخره است که قشنگ نیست بگم و …

سجاد دیگه مسابقات برون مرزی نمیره چون باید یک سال تمرین کنه بعد از تایید من تازه مسابقات استانی در داخل ایران شرکت کنه اون هم هنوز قطعی نشده بخواد تصمیم بگیره اصلأ ورزش رو ادامه بده یا نه….»

به این ترتیب به نظر می رسد دست کن غریبی فعلا با همان یک مسابقه ای که برگزار کرد قید حضور در مبارزات را زده باشد.

همچنین غریبی به همراه مربی خود یک لایو نیم ساعته برگزار کرد؛ این بار، اما نه خبری از کری و رجز خوانی بود و نه فیگور‌های اساطیریِ فیک را شاهد بودیم؛ در این لایو اعتراف شد که هالک ایرانی یک کاراکتر فیک بوده و هیچ برنامه‌ای جز شو‌های مضحک اینستاگرامی برای موفقیت نداشته است! جالب‌ترین بخش لایو، اما جایی بود که مربی هالک ایرانی، رسما او را فیک نامید و خود سجاد غریبی هم که کنار او نشسته بود و این ادعا را تایید کرد! جمله‌هایی که مربی غریبی به زبان آورد به خوبی نشان می‌دهد که فضای مجازی تا چه اندازه می‌تواند یک آدم معمولی را به چهره شناخته شده‌ای تبدیل کند که هیچ شباهتی به آن چه می‌گوید ندارد:”این آقا اصلا هیچ عنوانی ندارد. برای چه او را فالو می‌کنید. وقت ارزشمندترین چیز یک انسان است. به کار خودت برس. چرا این آقا که عنوانی ندارد را فالو می‌کنی؟ خیلی هستند که تلاش می‌کنند، ولی چرا پیگیر یک آدم فیک هستید!

Share