پس از حاشیه های فراوان در داماش

عابدینی بالاخره به آرزویش رسید/ حضوردرکمیته فنی باشگاه پرسپولیس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس حاشیه های فروان پیرامون امیر عابدینی در زمان تصدی مدیر عاملی وی در باشگاه داماش گیلان و گفته های اطرافیان تیم از علاقه شدید او به حضور در تیم پرسپولیس تهران نهایتا امیر عابدینی شب گذشته به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  پس حاشیه های فروان پیرامون امیر عابدینی در زمان تصدی مدیر عاملی وی در باشگاه داماش گیلان و گفته های اطرافیان تیم از علاقه شدید او به حضور در تیم پرسپولیس تهران نهایتا امیر عابدینی  شب گذشته به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

abedini

وی به رئیس هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان اعلام کرد که دیگر در باشگاه داماش گیلان سمتی نخواهد داشت و فقط حساب و کتاب بازیکنان و کادر فنی را انجام می‌دهد و برنامه‌‌ای به هر بازیکن به طور رسمی اعلام می‌شود که آن بازیکن چقدر از باشگاه داماش طلبکار است تا حق و حقوق آنها از طریق مراجع قضایی که در حال حاضر متولی باشگاه داماش است پرداخت شود.

به گزارش فارس مسئولان باشگاه داماش اعلام کردند به دلیل سقوط این تیم به لیگ دسته اول بازیکنان و کادر فنی ۵۰ درصد از مبلغ قراردادشان جریمه شدند.

Share