فرماندار تالش در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

تبریک بابت حضور اولین بانوی مدیر شهرستان تالش

مهدوی با تبریک حضور اولین بانوی مدیر شهرستان در اداره صنعت و معدن و تجارت از انتصاب وی به عنوان اجرای پروتکل دولت برای مشارکت هر چه بیشتر زنان در اداره جامعه سخن گفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان در پیش بودن دفاع مقدس گفت: حماسه دفاع مقدس حاصل دفاع تمام قد در مقابل استکبار و برگ زرین انقلاب است.

فرماندار شهرستان تالش با تاکید بر پاسداشت این هفته، خواستار گرامیداشت ایثارگران، شهیدان و خانواده معظم آنها شد.

وی افزود: ارزشهای شهدا و پیام آنها باید به تمام نسلها برسد و یک الگوسازی رفتاری و اخلاقی صورت گیرد.

این مقام دولتی ماه محرم و انقلاب اسلامی را با ماهیتی حسینی توصیف کرد که بزرگداشت شهدای کربلا و دفاع مقدس متقارن شده است.

وی همچنین از آمادگی برای برنامه ریزی اربعین و اعزام کاروانهای عتبات عالیات خبر داد و خاطرنشان کرد: منطقه تالش امسال میزبان زائرین کشورهای همجواری که از مرز زمینی آستارا تردد میکنند خواهد بود.

مهدوی از وضعیت مطلوب کشاورزی در سال جاری سخن گفت و تصریح کرد: بخش کشاورزی ۴۸ درصد اشتغال تالش را به خود اختصاص داده است که ۳۰ هزار بهره بردار دارد و از ۲۴ هزار هکتار اراضی زیر کشت منطقه ۱۶ هزار هکتار به کشت برنج و ۳ هزار هکتار دیگر به باغهای کیوی اختصاص دارد.

وی از لزوم اجرای طرح تجهیز و مکانیزاسیون تولید و لاینینگ انهار سخن گفت و افزود: میزان تولید برنج سفید امسال ۵۰ هزار تن بوده که شامل ۳۵ هزار تن ارقام جدید میشود.

مهدوی در ادامه با فعالیت خوب مدیران دولتی در هفته دولت ۹۴ پروژه این ایام را برنامه ای موفق توصیف کرد.

وی ساخت ۹۳ واحد مسکونی محرومین را طرحی بزرگ از لحاظ معنوی بیان کرد و با بیان پیش رو بودن جشن عاطفه ها از تمام مدیران برای شرکت دسته جمعی برای تقدیم هدیه به دانش آموزان نیازمند دعوت کرد و گفت: مدیران شهرستان باید در کار خیر از مردم پیشی بگیرند.

مهدوی با تبریک حضور اولین بانوی مدیر شهرستان در اداره صنعت و معدن و تجارت از انتصاب وی به عنوان اجرای پروتکل دولت برای مشارکت هر چه بیشتر زنان در اداره جامعه سخن گفت.

فرماندار تالش انتصاب اولین مشاور اهل سنت را نیز تهنیت گفت و تصریح کرد: این موضوع نشانه یکی از ظرفیتهای حاکمیت برای بکارگیری اهل سنت است.

آیین بازگشایی مدارس و معرفی مدیران منصوب شده بخش دیگری از این جلسه بود.

Share