سرپرست شهرداری رشت خبر داد؛

از تملک محور اقتصاد و بازگشایی سرگل به سعدی تا پروژه بزرگ رینگ ۹۰ متری

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: رایزنی گسترده برای جذب حداکثری اعتبارات ملی، زمینه‌سازی برای افتتاح فاز نخست پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در آینده‌ای بسیار نزدیک، تملک محور اقتصاد و بازگشایی سرگل به سعدی تا پایان سال از جمله اقدامات مهم در دست انجام شهرداری رشت محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت ضمن گرامیداشت روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی اظهار داشت: همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی در واقع مسئولیت الهی پیام‌آوری خبرنگاران و فعالان رسانه را به اثبات رساند.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه بخش اعظم ماندگاری واقعه عاشورا مدیون جانفشانی‌های راویان صحرای کربلاست، ابراز داشت: همانگونه که در عاشورا روایت‌گری و جهاد تبیین حضرت امام سجاد (ع) و زینب (س) در روشنگری این واقعه عظیم تاریخی بسیار اثرگذار بود، امروز نیز در جنگ نرم و در جنگ روایت‌ها نقش مؤثر خبرنگاران برای پاسداشت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی قابل انکار نیست.

خدمت بین دانا نقش خبرنگاران را در دنیای امروز بسیار حیاتی‌تر از هر زمان دیگری دانست و یادآور شد: شهرداری رشت برای نیل به چشم‌اندازهای پیش رو خود و رساندن دوباره این شهر به مقام اولین‌ها، برنامه‌هایی را به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین کرده است.

وی از تعریف پروژه‌های عمرانی متعددی در حوزه‌های پسماند، بازگشایی معابر و نظایر اینها در شهرداری رشت خبر داد و با بیان اینکه هم‌اینک نیز شهرداری پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد، اذعان کرد: شهرداری رشت در تلاش است با مشارکت شورای اسلامی شهر گامی مؤثر در حوزه‌های عمرانی، مدیریت پسماند، آبادانی، توسعه و سرمایه‌گذاری، ساخت و ساز و افزایش سرانه فضای سبز بردارد.

سرپرست شهرداری رشت خبرنگاران را یار سیزدهم شورا و مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان دانست و تصریح کرد: رایزنی گسترده برای جذب حداکثری اعتبارات ملی، زمینه‌سازی برای افتتاح فاز نخست پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در آینده‌ای بسیار نزدیک، تملک محور اقتصاد و بازگشایی سرگل به سعدی تا پایان سال از جمله اقدامات مهم در دست انجام شهرداری رشت محسوب می‌شود.

خدمت بین دانا تلاش برای اتمام پروژه‌های عمرانی بر زمین مانده در موعد تعیین شده را از دیگر اولویتهای شهرداری رشت ذکر کرد و افزود: تامین منابع مالی برای پیشبرد سریعتر پروژه‌های بازگشایی و تسریع در عملیات بهبود آسفالت و پروژه بزرگ رینگ ۹۰ متری تنها گوشه‌ای از تلاشهای جهادی مدیران شهرداری رشت برای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان عزیز می‌باشد.

Share