حاشیه ای بر آنچه که مراسم تجلیل از خبرنگاران نامیده شد

وقتی حامیان اصلی توسعه شهری از نظر روابط عمومی شهرداری رشت رسانه محسوب نمی‌شوند!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پایان این مراسم و هنگام تقدیر هیچ نامی از پایگاه های خبری گیلان که طی چندوقت اخیر وظیفه اصلی حمایت از توسعه شهری و اطلاع رسانی خدمات شهرداری رشت به مخاطبان چندصدهزار نفری خود را برعهده داشته اند برده نشد و این موضوع درحالی صورت گرفت که اسامی نشریات مکتوب نظیر هفته نامه‌ها و ماهنامه‌ها ذکر شد و این اقدام اعتراض مدیران, سردبیران و خبرنگاران پایگاه های خبری را در پی داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شهرداری و شورای شهر رشت در حالی پیش از ظهر امروز در مجتمع خاتم الانبیاء برگزار شد که این مراسم همچون سال گذشته بی حاشیه نبود.photo_2016-08-12_16-26-21

اولین حاشیه مراسم زمانی رقم خورد که مجری برنامه گفته بود «قدرت قلم خبرنگار به حدی است که هم می تواند یک شهر را ناآرام کند و هم می تواند آرامش را به یک شهر, استان و کشور هدیه دهد» که این جمله با اعتراض یکی از خبرنگاران مواجه شد و او در واکنش به این جمله گفت: «آنچه که خبرنگاران انجام می‌دهند نقد است و به آشوب کشیدن کار تروریست هاست».

همین موضوع سبب شد که حتی یکی از  همکاران روابط عمومی شهرداری رشت که خود مجری و خبرنگار است و سابقه اجرای ده‌ها مراسم را داشته از اینکه مجری برنامه بیرون از مجموعه شهرداری انتخاب شده, دلگیر شود.

از سوی دیگر در پایان این مراسم و هنگام تقدیر هیچ نامی از پایگاه های خبری گیلان که طی چند وقت اخیر وظیفه اصلی حمایت از توسعه شهری و اطلاع رسانی خدمات شهرداری رشت به مخاطبان چندصدهزار نفری خود را برعهده داشته اند برده نشد و این موضوع درحالی صورت گرفت که اسامی نشریات مکتوب نظیر هفته نامه‌ها و ماهنامه‌ها ذکر شد و این اقدام اعتراض مدیران, سردبیران و خبرنگاران پایگاه های خبری را در پی داشت.

در همین رابطه یکی از اعضای شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگاران ضمن توهین ارزیابی کردن این اقدام از روندی که روابط عمومی شهرداری رشت در برخورد با سایت های خبری , خصوصا سایت های حامی توسعه شهری در پیش گرفته است به شدت انتقاد کرد.

لوح اهدایی به خبرنگار یکی دیگر از موضوعاتی بود که مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفت و یکی از اعضای شورای شهر رشت در رابطه با اینکه چرا نامی از شورا در این لوح وجود ندارد اظهار گلایه کرد.

گفتنی است لوح اهدایی به خبرنگاران تنها به امضای شهردار رشت رسیده بود درحالیکه این مراسم به صورت مشترک با شورا برگزار شد.

tel final1

Share