بازرسی اجازه نخواهد داد تا مردم با مشکل مواجه شوند

اتمام حجت بازرس‌کل گیلان با دستگاه‌های متولی نگهداری، ترخیص و فروش کالاهای اساسی

سجاد ده‌ده جانی، بازرس‌کل استان گیلان خاطرنشان کرد: قطعاً بازرسی استان به عنوان عالی‌ترین مرجع نظارتی در استان نسبت به این اتفاقات و رویه‌های پرهزینه و پراشتباه ورود کرده و اجازه نخواهد داد تا مردم در مسیر رفع احتیاجات ضروری خود با مشکل مواجه شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بازرس‌کل گیلان از انبارهای اداره‌کل بنادر، گمرکات و اموال تملیکی استان بازدید کرد.

سجاد ده‌ده جانی در حاشیه این بازدید ضمن انتقاد به برخی از قصور و کم‌کاری‌ها درعدم انجام وظایف و تکالیف محوله به دستگاه‌های مسئول افزود: تعیین و تکلیف کالاهای موجود و بعضاً متروکه دپو شده در انبارهای گمرک و اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از وظایف لاینفک دستگاه‌های متولی تلقی شده و ادامه این روند نامطلوب شایسته و زیبنده این استان نبوده و نیست.

بازرس‌کل استان گیلان خاطرنشان کرد: قطعاً بازرسی استان به عنوان عالی‌ترین مرجع نظارتی در استان نسبت به این اتفاقات و رویه‌های پرهزینه و پراشتباه ورود کرده و اجازه نخواهد داد تا مردم در مسیر رفع احتیاجات ضروری خود با مشکل مواجه شوند.

ده‌ده جانی در ادامه با اشاره به تاکیدات رئیس سازمان بازرسی در خصوص لزوم مدیریت مطلوب و موثر و رفع ایرادات موجود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی ترخیص، نگهداری و فروش کالاهای اساسی، سازمان بازرسی در استان را در کنار خود دیده و از ظرفیت‌های قانونی این نهاد نظارتی بهره لازم را ببرند.

در ابتدای این بازدید که با همراهی مدیران‌کل گمرک، بنادر و جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بود، هر یک از مدیران در خصوص فرآیند و نحوه فعالیت دستگاه متبوع خود توضیحاتی ارائه کردند.

Share