معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گیلان:

آبفای گیلان بعنوان ظرفیت بالقوه صنعت آبفا شناخته شده | ضرورت استفاده از ظرفیت تبصره سه

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در آبفای گیلان از درجه علمی و حرفه‌ای این شرکت بعنوان یک ظرفیت بالقوه صنعت آبفا در کشور نام برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در حوزه‌های مختلف با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور، مدیرعامل و معاونین آبفای گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مصطفی یارمحمدی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به درجه علمی و حرفه‌ای آبفای گیلان، از این شرکت بعنوان یک ظرفیت بالقوه صنعت آب و فاضلاب در سطح کشور یاد کرد و افزود: با تداوم همراهی و همدلی مسئولین استان، می‌توان گام‌های بلندی جهت خدمات‌رسانی به مردم عزیز گیلان برداشت.

وی با تأکید بر حفظ کیفیت ارائه خدمات در حوزه آب و فاضلاب تصریح کرد: استفاده از ظرفیت تبصره سه با همکاری شوراهای اسلامی شهرها می‌تواند پروژه‌های متعددی را برای حل مشکلات شهرها تعریف و به مرحله اجرا درآورد.

سپس مازیار علی‌پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به ظرفیت مطلوب منابع انسانی موجود در شرکت و نیز منابع مالی موجود، تصریح کرد: ظرفیت‌های درآمدی مناسبی نیز شناسایی شده و جهت افزایش بهره وری، عملکرد شهرستان‌ها بصورت روزانه پایش می‌شود.

وی بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به  یک هزار و ۷۲۱ روستا و ۵۲ شهر استان تاکید کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۹۷۰ هزار خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی و ۴۳۵ هزار خانوار از خدمات دفع فاضلاب بهداشتی بهره‌مند هستند.

Share