فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در سیاهکل | متهم ۴۶ ساله دستگیر شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان سیاهکل خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۴۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان سیاهکل خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه قاچاق از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی کشور است و باعث از دست رفتن فرصت‌های شغلی می‌شود، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی در اتوبان سیاهکل به سنگر به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی از تحویل شکرهای قاچاق به اداره صمت خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

Share