نادر حسینی عنوان کرد:

کاربلد نبودن مدیران شهرداری رشت را قبول ندارم | استیضاح شهردار وقت شورا را گرفت

نادر حسینی با اشاره به اینکه شورای ششم رشت در نخستین سال فعالیت عملکرد خوبی بر جا گذاشت اظهار کرد: شورا با کمک حوزه مدیریت شهری توانست به اجرای پروژه های نیمه تمامی از جمله احداث چند پارک، رصد خانه اقدام کند و پروژه های دیگری همچون آسفالت، رینگ ۹۰ متری نیز در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پروژه های اجرا شده در سال نخست فعالیت شورا نیز قابل مشاهده است، افزود: شورای ششم رشت میراث دار مشکلات فراوانی است و در طول حدود یکسال از فعالیت شورا نیز سه مرحله استیضاح شهردار مطرح شد که تا حدودی وقت شورا را گرفت.

وی با تاکید به اینکه قصد دفاع از شهردار رشت را ندارم تصریح کرد: باید به شهردار اعتماد و فرصت دهیم و ما از تمامی مشکلات حوزه مدیریت شهری رشت مطلع هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه اجرای کمربندی و رینگ دور شهر، ساماندهی پسماند سراوان و دو رودخانه بزرگ، از توان اعتباری شورا و شهرداری خارج است، بیان کرد: امیدوارم با جذب اعتبارات ملی این دغدغه ها نیز برطرف شود و نباید انتخاب هیئت رئیسه شورا را با موضوع استیضاح شهردار تلاقی کنیم.

عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه کاربلد نبودن مدیران شهرداری رشت را قبول ندارم اظهار کرد: از شهردار رشت تقاضا دارم نسبت به انتصاباتی که قرار است در آینده انجام دهند از نظرات مشورتی شورا نیز استفاده کند.

حسینی با بیان اینکه ریل گذاری پروژه های شهر رشت در حال انجام است، افزود: اشکالات در تمامی جایگاه ها وجود دارد، اما چنانچه مشکلاتی وجود داشته باشد که مانع پیشرفت شهر و رفاه شهروندان باشد، یقینا خودمان ورود می کنیم.

وی با تاکید به اینکه در شورا تفاوت سلیقه وجود دارد گفت: این طبیعی است، اما در بین اعضای شورا اختلافی وجود ندارد.

Share