نادر حسینی در جلسه شورا؛

حال اماکن فرهنگی رشت خراب است | اداره فرهنگ و ارشاد رشت احیا شود

نادر حسینی با اشاره به این مطلب که امروز شهر ما از نظر اماکن فرهنگی علی رغم پیشینه خوبی که دارد حالش خوب نیست، گفت: می توان با فعالان فرهنگی این مسئله را تغییر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر حسینی، عضو شورای شهر رشت در جلسه عصر امروز چهارشنبه، گفت: فرهنگ، مقوله مهم و زیر بنایی در همه جوامع و ملت ها است.

حسینی افزود: کار کمیسیون های مختلف شورا، برنامه ریزی و سیاست گذاری و نظارت مدیریت شهری است و اگر قرار است در حوزه فرهنگی کاری صورت گیرد، باید از مسیر کمیسیون فرهنگی بگذرد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۲ جلسه کمیسیون برگزار شد و ۲۲ کارگروه در موضوعات مختلف تعریف کردیم.

حسینی با اشاره به این مطلب که امروز شهر ما از نظر اماکن فرهنگی علی رغم پیشینه خوبی که دارد حالش خوب نیست، گفت: می توان با فعالان فرهنگی این مسئله را تغییر داد اما باید سرانه فرهنگی و ورزشی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: از رییس شورای شهر رشت میخواهم که در بودجه ۱۴۰۱ نگاه ویژه ای در این زمینه داشته باشند، زیرا یک سوم جمعیت گیلان در شهر رشت است و زیبنده نیست اداره فرهنگ و ارشاد این شهر تعطیل شود و از متولیان امر می‌خواهیم این اداره دوباره احیا شود.

عضو شورای شهر رشت در مورد تشکیل موزه های مختلف گفت: در ادوار گذشته به مردم قول داده شده بود که موزه مردمی در ساختمان ساعت شهرداری راه اندازی شود. تشکیل موزه معاصر از دیگر خواسته های این کمیسیون است.

حسینی در پایان گفت: در خواست مردم احیای تصاویر شهدا در سطح شهر است.

Share