چه مسائلی باعث به وجود آمد دلیل برای مراجعه به وکیل مهریه است؟

در مشاوره هایی که یک وکیل مهریه و طلاق می دهد، معاشقه مهمترین شکایتی است که زنان از مردان خود دارند و انتقاد یکی از شکایات اصلی مردان از زنان خود است.

از سال‌ها مشاوره‌ای که با زوجین داشتم، می‌دانم که اینها واقعاً شکایات رایجی هستند که شوهران از همسرانشان دارند وقتی می‌گویند: «زنم مرا عصبانی می‌کند». بسیاری از مردان به من می گویند که احساس می کنند همسرشان نسبت به کارهایی که برای آنها و خانواده انجام می دهند، قدردانی نمی کند. رابطه جنسی خیلی کم، چون همسران احساس نمی کنند که آنها را دوست ندارند) نیز یکی از شکایات رایج شوهران در مشاوره ازدواج است.

اگر یکی از این شکایات را در رابطه دارید، با خیلی از پسرها هماهنگ شوید، زیرا شما تنها نیستید. اما شما همچنین می توانید چیزها را تغییر دهید. مشاوره طراحی شده برای مردان می تواند ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد که می توانید از آنها برای احساس قدردانی بیشتر، عدم کنترل و داشتن رابطه جنسی بیشتر استفاده کنید!

تضاد شخصیتی

دلخوری از تفاوت ناشی می شود. برای هر فردی که شکایت می کند که یک شریک به روش خاصی است، شریک ممکن است از مخالف شکایت کند. ممکن است احساس کنید همسرتان بیش از حد اجتماعی است، اما ممکن است شما را یک گوشه نشین ببیند. تنها با درک تفاوت‌های بین خود و شریک زندگی‌تان می‌توان از بسیاری از عصبانیت‌ها جلوگیری کرد و پذیرفتن اینکه متفاوت بودن اشکالی ندارد، حتی اجتناب‌ناپذیر.

 تقریباً همیشه اشتباه می‌کنیم که فرض می‌کنیم همسرمان همان نیازهایی را دارد که ما داریم. یا نیازهای متفاوت از نیازهای خود را کمتر معتبر و کمتر شایسته برآورده شدن می دانیم. حتی خوش‌نیت‌ترین افراد در میان ما تمایل دارند به شرکای خود آنچه می‌خواهیم بدهند، نه آنچه آنها می‌خواهند. این تفاوت ها و تضاد شخصیتی که بین دو طرف  وجود دارد است که می تواند زوجه را داهی دادگاه های طلاق و وکیل مهریه نماید و یا زوج با این تضادها است که میتواند تصمیم به متارکه و طلاق بگیرد.

عدم انصاف

یکی از سخت ترین جنبه های یک رابطه، مذاکره بر سر منافع رقابتی است که به طور اجتناب ناپذیری به وجود می آیند. چه کسی کارهای خانه را انجام می دهد؟ چگونه زمان تعطیلات را با دو گروه از والدین تقسیم می کنید؟ چه کسی تصمیم می گیرد که در تعطیلات کجا بروید؟

چنین مسائلی اغلب خود را در شکایت از عدم انصاف نشان می دهد. یکی از طرفین احساس می کند که طرف مقابل طرف دیگر معامله را متوقف نمی کند. اما مانند همه عوامل تحریک کننده، این یک موضوع دیدگاه است. شاید خنده دار باشد اما بسیاری از زوجین با همین دلیل تصمیم به جدایی می گیرند این را از چندین وکیل مهریه می توانید پرسوجو نمایید.

انتقاد

همه عوامل تحریک کننده رابطه می توانند شرکای خود را به انتقاد از یکدیگر سوق دهند. اما انتقاد به خودی خود یک محرک خطرناک است. اگر می‌خواهید یک رابطه را کاملاً از بین ببرید، با هم رابطه داشته باشید. اما اگر می‌خواهید به آرامی آن را تا سر حد مرگ بکشید، از انتقاد استفاده کنید. انتقاد باعث می شود افراد احساس کنند مورد حمله قرار گرفته اند و مورد بی مهری قرار گرفته اند و می تواند به قدری به احساس شریک خود آسیب برساند که در حد سوء استفاده باشد. با این حال، اکثر مردم حتی به آزارهای کوچک با انتقاد پاسخ می دهند.

در واکنش به مزاحمت‌ها، مردها بیشتر محتمل‌تر می‌شوند که کارشان را ببندند و از تعامل امتناع کنند. اما زنان شکایات خود را در انتقاد بیان می کنند. آنها می توانند به شریک زندگی خود بگویند که دقیقاً چه مشکلی دارد و چگونه باید تغییر کند. اما چنین رویکردی به ندرت به هدف مورد نظر منجر می شود. مردان احساس حمله، تدافعی، ناتوانی در گوش دادن با ذهن باز می کنند. گفتگوهایی که با انتقاد شروع می شوند احتمالاً به خشم ختم می شوند.

آیا می توانید با هر یک از این شکایات و مشکلات ارتباط برقرار کنید؟ در مشاوره هایی که یک وکیل مهریه و طلاق می دهد، معاشقه مهمترین شکایتی است که زنان از مردان خود دارند و انتقاد یکی از شکایات اصلی مردان از زنان خود است.

آیا عشق گم شده است؟ دریابید که چگونه آن را برگردانید

قبل از اینکه دادگاه ها و مراجع حقوقی و وکیل مهریه ازدواج شما را از بین ببرند، کاری در مورد این عوامل تحریک کننده انجام دهید، زیرا می توانند با مشاوره گرفتن آن را از بین ببرید. مشاوره ازدواج منبع بسیار خوبی برای به دست آوردن ابزارهایی برای حل این شکایات و سایر شکایات قبل از مرگ ازدواج شما است.

Share