عضو هیات رییسه مجلس خبر داد:

چهار سوال ملی از وزیر بهداشت در مجلس اعلام وصول شد+ جزییات

محمد رشیدی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول چهار سوال ملی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صحن مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول چهار سوال ملی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صحن مجلس خبر داد.

محمد رشیدی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که بر اساس آن سوال ملی محمود عباس زاده مشکینی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص استفاده از مدیران بخش خصوصی در مصادیق مدیریت دولتی و بلاتکلیفی دانشجویان متقاضی انتقال به داخل کشور و سوال ملی محمدصالح جوکار و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص‌عدم توجه این وزارتخانه نسبت به انجام تعهدات مشترک با خیرین در ساخت و تجهیز مراکز درمانی اعلام وصول شد.

همچنین سوال ملی فتح الله توسلی و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص‌عدم توجه وزارت بهداشت به وضعیت بهداشتی و تامین کادر موردنیاز در مراکز درمانی شهرستان‌ها و روستاها و سوال ملی مهدی عسگری و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا و ابهامات در زمینه واکسیناسیون اجباری و عوارض آن هم اعلام وصول شد.

عضو هیات رییسه مجلس در قرائت موارد اعلام وصولی خاطرنشان کرد: سوال ملی احمد راستینه هفشجانی و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص‌عدم تصویب آئین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و لایحه اصلاح بند (ه) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام وصول شد.

Share