وزیر بهداشت تأکید کرد:

آغاز واکسیناسیون نیروهای نظامی انتظامی از هفته‌های آتی | در فرهنگ امروزی دوست معنای چندانی ندارد

سعید نمکی گفت: از هفته آینده قضات و همکاران دادگستری واکسینه می‌شوند همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در هفته‌های آتی واکسینه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم افتتاحیه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان که در شهر ری برگزار شد، با تبریک عید غدیر گفت: بسیار خوشحالم حرکتی را امروز آغاز کردیم که آرزوی من بود؛ طلب مغفرت می‌کنیم برای همه افرادی که در دوران کرونا فوت کردند.

او با بیان اینکه مدرسه پایگاهی نیست که بشود آن را بست، افزود: امروز یکی از مشکلات جامعه منزوی ما فضای مجازی است، بچه‌ها در فضای مجازی فعالیت دارند و این انزوای پیچیده‌ای را به بشریت تحمیل می‌کند.

نمکی ادامه داد: در هیچ جای دنیا مسئول تامین واکسن وزیر بهداشت نیست و باید زیرساخت واکسیناسیون را تامین کند اما وقتی احساس می‌کنم که شرایطی نیست، مجبورم که وارد عمل شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در دنیا واکسن را به راحتی به کسی نمی‌دهند و حتی کشورهایی که دوست ما بودند وقتی دیدند واکسیناسیون ما به ۳۰۰ هزار دوز رسید ترمز را کشیدند و نشان داد در فرهنگ امروزی دوست معنای چندانی ندارد و آن‌ها یا رقیبند یا شریک هستند، افزود: از هفته آینده قضات و همکاران دادگستری واکسینه می‌شوند؛ همچنین اقشار پرخطر، نیروهای نظامی و انتظامی در هفته‌های آتی واکسینه خواهند شد.

او گفت: علاوه بر آن واکسیناسیون بیماران خاص و دیابتی را آغاز کردیم و در حال اتمام است همچنین اگر واکسن پاستور جواب دهد می‌توانیم از آن برای زیر افراد ۱۸ استفاده کنیم.

Share