ویلاسازی مدرن با مجموعه رادیس

مجموعه رادیس از معماران با تجربه و حرفه ای برخوردار بوده و تمامی نکات را هنگام ویلاسازی رعایت می کنند و در نهایت، یک ویلای اصولی، زیبا و آرامش بخش را تحویل شما می دهند.

لازمه ویلاسازی مدرن و لاکچری، گروهی خلاق، خبره و با سابقه می باشد و نباید در این زمینه به هر کسی اعتماد کنید. تمامی مراحل ساخت ویلای خود را به ما بسپارید، مجموعه رادیس دارای سابقه ای درخشان در زمینه ویلاسازی مدرن بوده و می تواند یک ویلای زیبا و مطابق با سلقیه شما در اختیارتان قرار دهد. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که چرا بهتر است، ساخت ویلای مدرن خود را به مجموعه رادیس واگذار کنید. با ما همراه باشید.

ویلا چیست؟

به خانه هایی که حیاط دار می باشند و حس طبیعت را به شخص می دهند، ویلا گفته می شود. ویلاسازی یکی از راهکارهای موثر در زمینه ایجاد آرامش در شرایطی مانند دوران بازنشستگی یا سپری کردن تعطیلات به دور از آلودگی های صوتی در محیطی زیبا، دنج و با آب و هوایی لذت بخش و تمیز می باشد. شما برای ساخت ویلا، می توانید روی مجموعه رادیس ) بهترین گروه ویلاسازی در هشت بهشت  ( حساب کنید؛ در ادامه با نکات مهمی که هنگام محول کردن کار ویلاسازی به مجموعه ای باید رعایت کنید، آشنا خواهید شد.

طراحی ویلای مدرن

هنگام طراحی ویلا، باید به شرایطی مانند جهت وزش باد، محدوده زمین، شرایط زمین، زاویه تابش آفتاب، ویلای همسایگان و قوانین ساخت و ساز در منطقه توجه کرد و آن ها را مورد بررسی قرار داد؛ در مرحله بعد، باید زمین مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد تا فرآیند طراحی ویلای مدرن شروع و پس از آن مراحل ویلاسازی مدرن آغاز شود؛ در این بین، می توان مراحل طراحی حیاط ویلا را نیز شروع کرد.

طراحی و ویلاسازی در شمال کشور، به شرایط اقلیمی آن منطقه بستگی دارد، در واقع این موضوع که نوع معماری و دکوراسیون ویلا دارای چه طرحی باشد، به موقعیت مکانی آن بستگی دارد. هنگام ساخت ویلا های دوبلکس، باید به گونه ای عمل شود که علاوه بر راحتی در ویلا، بتوان از فضای مازاد طبقات، بهره کافی را برد. مجموعه رادیس با سابقه درخشان خود در طراحی ویلا، پروژه های ویلاسازی مدرن خود را به بهترین وجه ممکن به اتمام رسانده است و حالا نوبت به ساخت ویلای مدرن شما رسیده است.

طراحی داخلی ویلای مدرن

هنگام طراحی داخلی ویلای مدرن، جدا از ترکیب هر اتاق، باید به چشم اندازی بیرونی ویلا نیز توجه ویژه ای نمود. نحوه انتخاب ساختار فضا و متریال برای طراحی داخلی ویلا، به سبک و ویژگی های طراحی ویلای مدرن بستگی دارد؛ بهترین و مناسب ترین سبک برای ویلاهای مدرن، ایجاد سطوح ساده، خطوط رنگی، متقاطع و دارای بافت می باشد.

مجموعه رادیس، با بهره مندی از بهترین مهندسان، مناسب ترین طراحی ها را هنگام ویلاسازی مدرن رعایت می کند و در نتیجه بهترین خروجی را ارائه خواهد داد.

ویژگی‌های ویلای مدرن

ویلاهای سبک مدرن، شامل ویژگی هایی می باشد که رعایت هر چه بهتر آن ها به قدرت معمار بستگی دارد؛ تمامی پروژه های ویلاسازی مدرن با مجموعه رادیس، به طور کامل و به بهترین وجه به اتمام رسیده و تمامی ویژگی های یک ویلای مدرن، در آن به نمایش در آمده است. از جمله ویژگی های ویلاهای سبک مدرن، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در یک ویلای مدرن، از خطوط افقی و عمودی و همچنین ساختار مستطیل شکل بیشتری نسبت به ویلاهای کلاسیک استفاده می شود.
  • از مواد و سیستم های مدرن تری هنگام ویلاسازی مدرن، استفاده می شود.
  • میان فضای داخلی و خارجی ویلا، هماهنگی وجود دارد.
  • پنجره های بلند و تمام قدی در اینگونه ویلاها، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • دارای تناسبی می باشد که ویلا، هم از آفتاب و هم از سایه بهره می برد.
  • ویلای مدرن، دارای فضای داخلی بازی می باشد.
  • در نمای خارجی یک ویلای مدرن، از جزئیات و نقش های کمتری استفاده می شود.
  • تمامی ویلاهای سبک مدرن، شامل خصوصیات از جمله برجستگی های گسترده در سقف و یا وجود سقف های مسطح می باشد.

قبل از ویلاسازی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

رادیس بهترین گروه ویلاسازی در دماوند می باشد. برای ویلاسازی باید نکاتی را مورد بررسی قرار دهید که اولین و مهم ترین نکته، آن است که منطقه ای که قرار است ویلا در آن ساخته شود، به شما حس خوب و آرامش می دهد یا نه؟؛ دومین نکته که باید بررسی شود، نوع زمین برای ویلاسازی مدرن می باشد که نکته بسیار مهمی می باشد؛ نکته آخری این است که ویلاسازی را بدست کسی بدهید که بتواند ویلا را اصولی بسازد، بسیاری از ویلاهای مدرن سراسر کشور، غیر استاندارد می باشند و با مشکلات فراوانی مانند سبک دکوراسیون و یا نمای داخلی و خارجی برخوردار هستند.

مجموعه رادیس از معماران با تجربه و حرفه ای برخوردار بوده و تمامی نکات را هنگام ویلاسازی رعایت می کنند و در نهایت، یک ویلای اصولی، زیبا و آرامش بخش را تحویل شما می دهند. ویلاسازی مدرن با مجموعه رادیس، ویلایی باکیفیت و زیبا.

مزایای ویلای مدرن

یک ویلای سبک مدرن، از مزایای زیادی برخوردار است که شامل موارد زیر می شود.

  • نورگیری بهتر (بهره گیری از نور طبیعی توسط پنجره های بزرگ)
  • امکان بازسازی و گسترش ویلا
  • امکان طراحی و ایجاد فضایی خلاقانه
  • دوست دار محیط زیست با بهره بری صحیح از انرژی زیست محیطی و …

هزینه ساخت ویلای مدرن با مجموعه رادیس

هزینه ساخت ویلا متغیر می باشد و به عوامل مختلفی مانند ویژگی هایی که برای ویلا در نظر دارید، زمینی که میخواهید ویلا را در آن بسازید و … بستگی دارد؛ برخی از مردم می خواهند ویلایشان دارای سقف متحرک باشد و برخی دیگر، سقف معمولی را دوست دارد که همین موضوع در هزینه ساخت ویلا تاثیر می گذارد. برای برآورد قیمت ویلا، باید طراحی آن انجام شود و مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت یک قیمت مشخص شود.

جهت تماس با مجموعه رادیس و برآورد قیمت یا سفارش ویلاسازی، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۱۸۹۸۳۹۴

۰۲۱۹۱۳۰۱۴۶۲

۰۲۱۹۱۳۰۱۶۵۷

Share