در جلسه شورای اداری صورت گرفت؛

مرتضی رحیمی‌نژاد به عنوان بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه منصوب و معارفه شد

در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فرماندار شهرستان با حضور جمعی از مسئولین، مرتضی رحیمی‌نژاد به عنوان بخشدار مرکزی شهر معارفه و از زحمات فاطمه علیزاده، بخشدار سابق تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین ذاکر استقامتی، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فرماندار شهرستان با بیان اینکه خدمت بی‌منت در سرلوحه مسئولین و روسای دستگاه‌ها باشد، گفت: رسیدگی به امورات بخش و روستاها با توجه به اینکه بحران آب در فصول زراعی از اهم اقدامات بخشداران می‌باشد.

وی افزود: شهرستان آستانه اشرفیه با وجود داشتن بارگاه آقا سیدجلال الدین اشرف و وجود سواحل، تفرجگاه مردم از سراسر کشور است که با آغاز فصل تابستانی اقداماتی بمنظور خدمات‌رسانی در خصوص طرح سالم‌سازی انجام شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه با اظهار به اینکه ۴۳۰ لایروبی در طول سال در شهرستان انجام شد ضمن تشکر از بخشداران گذشته و حال از زحمات فاطمه علیزاده بخشدار مرکزی شهر با وجود مشکلات فراوان در دوران کرونایی، بحران آب و تعاملات با دهیار و شورای اسلامی روستا تقدیر و تشکر کرد و بمنظور تحقق فرمایش رهبر در بکارگیری نیروهای جوان، ولایت مداری در امورات مختلف مرتضی رحیمی‌نژاد را به عنوان بخشدار مرکزی شهر معرفی کرد.

ابراهیم نجفی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه نیز با بیان اینکه بخشداران در حوزه مدیریتی خود به عنوان بازوان توانمند فرماندار هستند، گفت: مسئولیت در حوزه بخشداری دو چندان است و نیازمند این است که بخشداران در بخش به عنوان بازوان توانمند فرماندار ضمن احصاءمشکلات اقدام سریع نسبت به رفع آن داشته باشند.

وی با اعلام رضایت‌مندی حداقلی مردم درخصوص آب‌رسانی مزارع از تلاش فرماندار، بخشداران مرکزی شهرستان تقدیر و تشکر کرد وافزود: بمنظور تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در استفاده از جوانان مومن و انقلابی در پست‌های مدیریتی ضمن تشکر از فاطمه علیزاده در سمت بخشدار مرکزی، آرزوی توفیق خدمت به مردم برای مرتضی رحیمی نژاد به عنوان بخشدار مرکزی داریم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهر با تاکید به جذب اعتبارات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: به منظور خدمات هرچه بیشتر و سریع‌تر جذب اعتبارات را از سوی رده مربوطه و همچنین دستگاه‌ها در حوزه اشتغال اقدامات جدی در دریافت تسهیلات داشته باشند.

وی ساماندهی ساخت و سازهای در سطح شهرستان را با تعرفه قانونی بلامانع دانست و خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجازی در سطح شهرستان شد.

در ادامه مرتضی رحیمی‌نژاد به عنوان بخشدار مرکزی شهر معارفه و از زحمات فاطمه علیزاده، بخشدار سابق تقدیر شد.

Share