با حضور جمعی از مسئولین؛

مراسم پلاک کوبی بیت آیت‌الله سید مجتبی رودباری برگزار شد+ تصاویر

مراسم پلاک کوبی منزل آیت‌الله سید مجتبی رودباری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید صالح رودباری فرزند مرحوم آیت‌الله رودباری و با حضور شخصیت‌های شهرستانی و استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، مراسم پلاک کوبی منزل آیت‌الله سید مجتبی رودباری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید صالح رودباری فرزند مرحوم آیت‌الله رودباری و با حضور شخصیت‌های شهرستانی و استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید صالح رودباری» در این مراسم پاسداشت یاد و نام شهدا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر اختصاص به غدیر نداشت و جانشینی امیرالمومنین علی علیه السلام را بارها نشان داده بودند.

فرزند آیت الله رودباری با بیان اینکه در روز غدیر پیامبر اکرم (ص) در بحث ولایت امیرالمومنین علی (علیه السلام) با مردم اتمام حجت کرد یادآور شد: پیغمبر اکرم (ص) در خطبه غدیر می‌فرماید روز غدیر باید تا قیامت حفظ شود. بنابراین هر قدمی که برای اصلاح نفس خود و در راه خدا برداریم، بدون تردید در مسیر غدیر است.

وی ضمن تاکید بر تقویت ارتباطات با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای جامعه را هدایت کرد که در این مسیر قرار بگیرد.

شهرداری منطقه دو رشت با مصوبه کارگروه فرهنگی بافت مرکزی در راستای هویت‌بخشی به شهر و پاسداشت مقام بزرگان، نسبت به اجرای پلاک‌کوبی منازل آن بزرگان اقدام کرده است.

بر اساس گفته‌های شهردار منطقه دو رشت، منزل آیت‌الله رودباری، آیت‌الله احسانبخش، آیت‌الله ضیابری، منازل جمعی از مکتب‌داران حسینی (ع) و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم پلاک‌کوبی می‌شود.

Share