سخنگوی شورا در گفتگو با دیارمیرزا عنوان کرد؛

لغو جلسه استیضاح شهردار رشت با تصمیم رئیس شورا | همه اعضا در جلسه امروز حضور داشتند

حسینی با اشاره به اینکه همه اعضای شورای شهر رشت امروز برای شرکت در این جلسه در شورا حضور داشتند، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها علت لغو جلسه را به‌عدم حضور تعدادی از همکاران شورایی اعلام کرد که بنده این خبر را تکذیب میکنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر حسینی سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد لغو جلسه استیضاح شهردار رشت گفت: جلسه استیضاح شهردار رشت امروز بر طبق دستور جلسه قرار بود ساعت ۱۱ صبح در صحن شورا برگزار شود اما در همان دقایق اول با تصمیم رییس شورا این جلسه لغو شد.

حسینی افرود: رییس شورای شهر رشت علت لغو جلسه شورا را “جمع‌بندی بیشتر در امر استیضاح شهردار” عنوان کرد و این جلسه به روز چهارشنبه موکول شد.

وی با اشاره به اینکه همه اعضای شورای شهر رشت امروز برای شرکت در این جلسه در شورا حضور داشتند، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها علت لغو جلسه را به‌عدم حضور تعدادی از همکاران شورایی اعلام کرد که بنده این خبر را تکذیب میکنم.

سخنگوی شورا در پایان گفت: هر چهار نفری که نامشان به عنوان غایبین این جلسه اعلام شده یعنی آقایان رضویان، رمضانی، عزیزی و حتی خود بنده در شورا حضور داشتیم و این خبر کاملا نادرست است.

Share