نادر حسینی در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد؛

تاکید سخنگوی شورا بر مدیریت شهری ۴ ساله | شورا تصمیمی برای استیضاح شهردار ندارد

سخنگوی شورای شهر رشت با تاکید بر ثبات مدیریتی در شهر گفت: طرح سوال به هیچ عنوان به معنای استیضاح و کنار گذاشتن آقای علوی نیست بلکه این سوالات طبیعی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر حسینی در گفتگو با دیارمیرزا در مورد طرح سوال از شهردار رشت گفت: همانطور که در صحن علنی مطرح شد، ضعف‌هایی در کار وجود داشت و اعضای شورای شهر رشت سوالاتی از شهردار مطرح کردند که ایشان هم به این سوالات پاسخ دادند و باید این مسئله را به فال نیک بگیریم تا به طور طبیعی از شهردار سوالاتی بپرسیم.

حسینی با بیان این مطلب که وظیفه ذاتی شورا نظارت است، گفت: پرسیدن سوال از شهردار به این معنا نیست که شهردار را استیضاح کنیم و ایشان را از گردنه مدیریت شهری بیرون کنیم. دوستان تلاش کردند تا که علوی شهردار رشت شود و همچنین تلاش آن‌ها این است که ثبات مدیریتی در شهر رشت به وجود بیاید.

وی ادامه داد: تا زمانی که شهردار به دنبال اجرای برنامه‌هایی باشد که به تایید شورا رسیده، مجموعه شورا نیز هیچ حرفی ندارد و در کنار شهردار خواهند بود.

سخنگوی شورای شهر رشت افزود: طرح سوال به هیچ عنوان به معنای استیضاح و کنار گذاشتن آقای علوی نیست بلکه این سوالات طبیعی است که در شهرهای دیگر هم اتفاق می افتد.

وی افزود: یک شهرداری زمانی کنار گذاشته خواهد شد که او مشکلات اساسی داشته باشد و یا قول‌های خود را عملیاتی نکند که درمورد آقای علوی این موضوع صدق نمی کند.

تاکید سخنگوی شورا بر مدیریت شهری ۴ ساله

حسینی در ادامه به دیارمیرزا گفت: در حال حاضر شهردار رشت در حال انجام قولها و فعلهای خود است.

وی با اشاره به اینکه تعامل بهتری میتواند بین نهاد شورا و شهرداری صورت گیرد، گفت: اگر این تعامل ایجاد شود پس از این گفتگو‌های طبیعی، کم کم به دنبال کار و تلاش باشیم و یک شهردار ۴ساله را در رشت داشته باشیم.

نادر حسینی بار دیگر با تاکید بر اینکه شورا تصمیم به استیضاح شهردار ندارد، افزود: تاکنون چنین چیزی را در بین اعضا ندیده ایم و اعضای شورا به دنبال این هستند که شهردار جایگاه نظارتی شورا را در نظر بگیرد.

وی گفت: امیدوارم مسیری که شهردار تعریف کرده است، فارغ از نگاه سیاسی و نگاه اجتماعی کارهای خود را با برنامه ریزی انجام دهد و سعی کند از ظرفیت نخبگان، پیشکسوتان، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در مدیریت شهری بیشتر استفاده کند و قطعا شورای شهر نیز در کنار شهردار خواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر رشت در پایان گفت: شعار ما از اول این بوده که از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم. شعار ما نگاه انقلابی بوده و بر همین اساس مدیریت شهری و شورا را پیش خواهیم برد و هر کسی نیز در این مسیر قدم بردارد ما در کنارشان خواهیم بود.

Share