پسران شهر باران گل کاشتند

صعود ۶ هزار نفری داماش گیلان به پلی‌آف | پیروزی چهار بر دو مقابل صدرای تبریز

داماش گیلان با پیروزی چهار بر دو مقابل صدرای تبریز با ۳۳ امتیاز به پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته سوم صعود کرد و به همراه دارایی تهران بایستی در پلی‌آف حضور پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان در حضور بیش از شش هزار هوادار داماشی با برتری چهار بر دو مقابل صدرا به پلی‌آف لیگ دسته سوم صعود کرد.

دو تیم فوتبال داماش گیلان و ستاره صدرای تبریز در هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان بهزاد داداش زاده در تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب عرفان قلعه نوعی، رضا امیدی، سامان فرزامپور، پژمان نجات، راستین خرم‌دل، سیامک علیزاده، مهرگان گلبرگ، محمد طالبی، سعید طالبی، مسعود نوری و امید کلانتر وارد زمین شدند.

پسران شهر باران برای صعود چاره‌ای جز پیروزی نداشتند و بازی را در حضور بیش از شش هزار هوادار داماشی هجومی آغاز کردند، داماشی‌ها در دقیقه ۲۸ روی حرکتی تیمی مزد حملات خود را گرفتند. ارسال مواج محمد طالبی با ضربه سر استادانه مهرگان گلبرگ، گل نخست مسابقه را برای داماش گیلان به ارمغان آورد.

درحالی‌که توپ و میدان در اختیار داماش گیلان قرار داشت تیم صدرا بود که در یک ضد حمله توانست در دقیقه ۴۳ گل تساوی را برخلاف جریان بازی به ثمر برساند!

بازی مطابق نیمه نخست با حملات داماش آغاز می‌شود ولی این صدرا بود که در دقیقه ۴۸ به گل دست پیدا کرد، گلی که خیلی زود با فشار هواداران داماشی و غیرت بازیکنان داماش در دقیقه ۵۱ توسط رضا امیدی مدافع پیش‌تاخته پاسخ داده شد.

شدت حملات داماش لحظه‌به‌لحظه افزایش پیداکرده و رضا زاهد تبار یار تعویضی موفق شد گل سوم پسران شهر باران را به ثمر برساند. زاهد تبار در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده موفق شد دبل کرده و برتری چهار بر دو برای داماش گیلان به ارمغان بیاید.

داماش گیلان با پیروزی چهار بر دو مقابل صدرا با ۳۳ امتیاز به پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته سوم صعود کرد و به همراه دارایی تهران بایستی در پلی‌آف حضور پیدا کند.

Share