از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور صورت گرفت؛

پیروزی داماش گیلان مقابل بادران در رشت با حضور سیامک فراهانی

از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم داماش گیلان و بادران تهران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم داماش گیلان و بادران تهران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

ایمان صادقی، آرمین منفرددوست(بهتاش میثاقیان)، سید کاظم رحمانی، آزاد جعفرزاده، سینا شاه عباسی، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، میلاد صفایی، میعاد یزدانی(سیدسجاد موسوی)، سعید طالبی(میثم پسندیده) و سعید باقرپسند در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

همچنین کوروش ملکی، پویا سیف پناهی، رضا مرادی، وحید اسماعیل بیگی، محمدامین آرام طبع(کیوان امرایی)، محمد رحمتی، محسن سفید چغایی(محمدصادق پاک‌قدم)، ابوالفضل ابراهیمی، یاسر درویشی، ایمان غلامی(داود رجبی) و کریم اسلامی برای بادران بازی کردند.

در نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم داماش بازی را طوفانی شروع کرد و در دقیقه ۴۶ بازی سینا شاه عباسی گل اول داماش را وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه ۸۹ بازی سیدسجاد موسوی، بازیکن تعویضی داماش گیلان گل دوم این تیم را وارد دروازه بادران تهران کرد.

گفتنی است، نکته جالب بازی، حضور سیامک فراهانی بر روی نیمکت داماش گیلان بود که پیش از این گفته می‌شد از تیم کنار گذاشته شده است.

به گزارش دیارمیرزا، داماش گیلان با این پیروزی و کسب ۱۳ امتیاز از ۹ بازی خود توانست در جایگاه هشتم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول قرار گیرد.

شایان ذکر است در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، داماش گیلان روز چهارشنبه ۸ آبان باید در ساوه به مصاف خوشه طلایی این شهر برود.

Share