قاضی‌زاده هاشمی در مصلی رشت؛

سازمان ملل مستعمره حقوقی استکبار است | آمریکا وقاحت را به بالاترین حد خود رساند

معاون رئیس‌جمهور، سازمان ملل را مستعمره حقوقی استکبار معرفی کرد و گفت: استعمار جدید استعمار حقوقی بین‌المللی به اسم سازمان ملل است به‌طوری‌که چندین کشور هر قانونی به ضرر خود را وتو کرده و با تصویب قانون‌های ظالمانه باعث تحت‌فشار قرار دادن کشورهای مقابل استکبار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی رشت با بیان اینکه استکبار در ۴۴ سال گذشته به دنبال انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره در تلاش بود تا ایران را رو به انزوا کشانده و این نظام مقدس را با ضعف مواجه کند ولی مردم همواره با بصیرتی خود مانع از انجام این مهم شدند.

وی با تأکید بر دلایل واهی آمریکا به‌منظور تحریم جمهوری اسلامی گفت: ایران تاکنون به هیچ کشوری تعرض نکرده و همواره دست دوستی با ملت‌های آزادی‌خواه داده ولی در طول تاریخ مورد تحریم تهاجم اقتصادی آمریکا روبه‌رو شده است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند به‌منظور وارونه جلوه دادن تاریخ، افزود: آمریکایی که هزاران کیلومتر با جمهوری اسلامی فاصله دارد در تمامی امور ایران دخالت دارد ولی متأسفانه تاریخ توسط رسانه‌های معاند و بیگانه و چهره‌های وابسته به آن‌ها جوری دیگر تحریف شده است.

قاضی‌زاده هاشمی عزت ملت ایران را عزت الهی دانست و گفت: برگشتن به اردوگاه غرب و وابستگی به استکبار راهی جز تباهی ندارد لذا احساس عزت ملت ایران استکبار را به تنگ آورده است.

وی با بیان اینکه آمریکا وقاحت را در دنیا به بالاترین حد خود رسانده است، افزود: آمریکا فقط تظاهر رعایت حقوق بشر را دارد درحالی‌که از رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی حمایت و واردات برخی از داروها را تحریم کرده است.

به گفته معاون رئیس‌جمهور، آمریکا در دوران کرونا ماده‌ای از رادیو دارو که برای ساخت واکسن لازم بود را به کشور ممنوع کرد ولی دانشمندان ایرانی با روشی علمی دیگر توانستند واکسن کرونا را تولید و تا مرز صادرات بفرستند.

قاضی‌زاده هاشمی سازمان ملل را مستعمره حقوقی استکبار معرفی کرد و گفت: استعمار جدید استعمار حقوقی بین‌المللی به اسم سازمان ملل است به‌طوری‌که چندین کشور هر قانونی به ضرر خود را وتو کرده و با تصویب قانون‌های ظالمانه باعث تحت‌فشار قرار دادن کشورهای مقابل استکبار می‌شوند لذا راه مقابله با استکبار ایجاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است.

وی نفوذ به کشور را برنامه استکبار برای نابودی جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: برخی افراد با تغییر باورهای خود به‌طور خواسته و یا ناخواسته به نفوذی استکبار تبدیل‌شده و تمامی برنامه‌های آن را اجرایی می‌کنند ولی آنان بدانند پیروزی ایران در صورت استحکام قدرت، حتمی است.

Share