میرکاظمی پای درد دل مدیرعامل و کارگران نشست

بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه از شرکت صنایع ابریشم شرق گیلان+ تصاویر

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده هیات محترم دولت به صورت میدانی از شرکت صنایع ابریشم شرق گیلان بازدید و پای درد دل مدیرعامل و کارگران این شرکت نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح روز جمعه (۸ بهمن ۱۴۰۰)، سید مسعود میرکاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده هیات محترم دولت به صورت میدانی از شرکت صنایع ابریشم شرق گیلان بازدید و پای درد دل مدیرعامل و کارگران این شرکت نشست.

در جریان این بازدید پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: این کارخانه با ۷۰۰۰ متر زیربنا بیش از ۳۰ سال فعالیت می‌کند که متاسفانه بدلیل کمبود نقدینگی ضعیف شده که قصد داریم دوباره این کارخانه را احیا کنیم.

محمدنژاد ضمن اشاره به اینکه باید از هر انچه که داریم نهایت استفاده را ببریم؛ به حذف دست واسطه و ایجاد رقابت در تولید پیله نوغان و رونق توتستان‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ابریشم شرق نیز در این بازدید اظهار داشت: این کارخانه ۷۰۰۰ متر سالن و ۶ ماشین ابریشم کشی دارد که می‌تواند ۴۰۰ کیلو ابریشم تولید نمایند اما به دلیل گرانی اجناس و فقدان نقدینگی در حال حاضر فقط با ۵ درصد ظرفیت تولید می‌کند.

Share