جعفرزاده ایمن‌آبادی در گلزار شهدای رشت: مجلس شعبان بی‌مخ نمی‌خواهد

مصمم هستم نه ائتلاف کنم و نه در لیستی قرار بگیرم | سعی کردم پرچم رشتی‌ها را بالا نگه دارم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من در این دوره تا اینجای کار مصمم هستم نه ائتلاف کنم و در لیستی قرار بگیرم، تصریح کرد: خاطرات خوب و خوشی از ائتلاف و قرار گرفتن در لیست ندارم و امروز می‌خوام به صورت فردی در فرمانداری رشت حاضر شوم و ثبت نام کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده فعلی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیش از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهر رشت با شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرد(گزارش تصویری)

وی در این مراسم با بیان اینکه امروز در گلزار شهدای رشت جمع شدیم و چند هدف را تعقیب می‌کنیم، گفت: در سال ۱۳۹۰ آغاز ثبت‌نام مجلس نهم خاندان معظم شهدا، ایثارگران، مردم غیور شهرستان رشت به بنده امر کردند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنم.

جعفرزاده افزود: در دو دوره یعنی بالغ بر هفت سال و نیم تلاش کردم طبق عهدی که با شهدا بستم، به آرمان‌های شهدا و امام شهدا پایبند و مدافع حقوق ملت باشم.

من با خدای خودم؛ هیچ کوتاهی نکردم | بنده متعلق به خودم نیستم و نمی‌توانم راحت طلبی و عافیت‌طلبی کنم

نماینده مردم رشت در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی گفت: من با خدای خودم؛ هیچ کوتاهی نکردم، امکان دارد جایی مشکلی اتفاق افتاده باشد ولی من تلاش کردم آنچه که وظیفه دارم انجام دهم.

وی ادامه داد: امروز در آستانه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بنده متعلق به خودم نیستم و نمی‌توانم راحت طلبی و عافیت‌طلبی کنم، به کنج خانه بروم و فرض کنید در دانشگاه باشم.

من وقف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستم | دوست دارم خادم جمهوری اسلامی باشم

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: من وقف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستم و دوست دارم هر زمانی که خداوند باری‌تعالی مقدرات را برای من بنوسد به همسنگران شهیدم که امروز زیر خروارها خاک هستند بپیوندم.

وی افزود: من ناقابل که توفیق داشتم در ۸ سال دفاع مقدس باشم، خداوند مدال جانبازی را در شلمچه به من اهداء کرد و هنوز آثار و ترکش جنگ در بدنم حضور دارد، دوست دارم خادم جمهوری اسلامی باشم.

تابع قانون اساسی، ولی‌مطلقه فقیه، خادم و مدافع حقوق مردم هستم | هیچ حرفی در گلوی من گیر نکرد

به گزارش دیارمیرزا، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من تابع قانون اساسی، ولی‌مطلقه فقیه، خادم و مدافع حقوق مردم هستم.

وی با اشاره به اینکه من به خدای خودم؛ هیچ حرفی در گلوی من گیر نکرد، تصریح کرد: مشکلات نظام را می فهمم، قواعد جمهوری اسلامی را بلدم ولی مدافع مردم و آرمان های شهدا و امام شهدا باید باشم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار کرد: امروز از شما خواهش کردم یک تعداد قلیلی تشریف بیاورید تا در حضور شهدای عزیز شهرستان رشت چند پیمان و میثاق ببنیدیم و بزرگترین میثاق ما تبعیت از چارچوب های نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبری است.

در جریان بنزین وقتی فرمان رهبری به مجلس رسید ما همه تبعیت کردیم

وی با بیان اینکه رهبری فصل الخظاب کشور است، افزود: در جریان بنزین وقتی فرمان رهبری به مجلس رسید ما همه تبعیت کردیم، طبیعی است که ایشان بیشتر از ما متوجه می‌شوند و در خیلی از مسائل دیگر وقتی پیغام ایشان می‌رسد مجلس تبعیت می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: امروز که ۲۳۰ هزار شهید ما زیر خروارها خاک هستند و اهداف بزرگ و بلندی داشتند که من مکلف هستم به نمایندگی از این مردم راه و آرمان‌های شهدا، وصایای امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری را ادامه دهم.

تا آخرین نفسی که از من بیرون خواهد آمد، وقف نظام و انقلاب هستم

به گزارش دیارمیرزا، جعفرزاده ایمن آبادی خطاب به مردم تأکید کرد: از شما که هرکدام سهمی در تکمیل نظام و انقلاب داشتید و به کوری چشم سلطنت طلبان، منافقین و همه کسانی که نمی‌خواهند جمهوری اسلامی باشد، می‌خواهم که من را کمک کنید زیرا من تا آخرین قطره خونی که در جان من وجود دارد پای انقلاب و نظام ایستاده‌ام و تا آخرین نفسی که از من بیرون خواهد آمد، وقف نظام و انقلاب هستم.

وی گفت: امروز به منزل مادر بزرگوارم رفتم از مادرم اجازه گرفتم و از او خواهش کردم من را دعا نماید سپس سر مزار پدر بزگوارم رفتم زیرا اعتقاد دارم به شرطی در زندگی موفق خواهیم بود که پدر و مادرهای ما برای ما دعا کنند و از پدر خواستم برای من دعا کند و مرا کمک نماید تا خادم خوبی برای این ملت باشم.

به یاد ندارم در ۴۰ سال گذشته برای خودم زندگی کرده باشم | از همه قصورهای احتمالی عذرخواهی می‌کنم

جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار کرد: به یاد ندارم در ۴۰ سال گذشته برای خودم زندگی کرده باشم، تلاش کردم خادم مردم باشم امروز هم از همه قصورهای احتمالی عذرخواهی می‌کنم ولی این کاستی‌ها عمدی در آن نبود بلکه سهوی بودند.

وی با اشاره به اینکه منکر اشکالات نیستم، اظهار کرد: تا به امروز صبر کردم دوستان و عزیزانی که می‌خواهند، ثبت نام کنند اما ضمن احترام به کاندیداها فکر می‌کنم باز هم موظف هستم در جریان انقلاب و مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشم.

تلاش کردم در ۸ سال گذشته مردم رشت خدای ناکرده خجالت زده نباشند | سعی کردم پرچم رشتی‌ها را بالا نگه دارم

نماینده مردم رشت در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردم در ۸ سال گذشته پرچم شما در مجلس شورای اسلامی را برافراشته نگه دارم و تلاش کردم مردم رشت وقتی رادیو را روشن می‌کنند دغدغه و نگرانی نداشته باشند و خدای ناکرده خجالت زده نباشند.

وی افزود: سعی کردم پرچم رشتی‌ها که سزاوار خیلی بیشتر از اینها هستند را بالا نگه دارم اما بنده اعتراف میکنم رشت هنوز به جایگاه اصلی خود نرسید و خیلی راه دیگر مانده است

به گزارش دیارمیرزا، جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه ما از امروز تا دوم اسفند حدود ۷۷ روز فرصت داریم، اظهار داشت: من آدم مبارزی هستم و تلاش می‌کنم آبروی تمام کسانی که اینجا حاضر هستند را حفظ کنم.

وظیفه دارم بالاترین رأی را در این شهرستان برای هواداران و همراهان خود کسب کنم

این نماینده مجلس ادامه داد: همیشه در زندگی خود تلاش کردم نفر اول، ممتاز و برتر باشم امروز هم وظیفه دارم بالاترین رأی را در این شهرستان برای هواداران و همراهان خود کسب کنم.

جعفرزاده گفت: از شما خواهش می‌کنم تلاش و کوشش کنید و اسیر فضاسازی‌ها نشوید زیرا ما وظیفه داریم مردم را به صورت حداکثری به پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

مصمم هستم نه ائتلاف کنم و نه در لیستی قرار بگیرم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من در این دوره تا اینجای کار مصمم هستم نه ائتلاف کنم و نه در لیستی قرار بگیرم، تصریح کرد: خاطرات خوب و خوشی از ائتلاف و قرار گرفتن در لیست ندارم و امروز می‌خوام به صورت فردی در فرمانداری رشت حاضر شوم و ثبت نام کنم و امیدوارم شهدا دعاگوی من و کسانی باشند که به خون شهدا صادق هستند، باشند.

به گزارش دیارمیرزا، وی با بیان اینکه دعا کنید هیچ وقت شرمنده شهدا نشویم، گفت: با توجه به اقدامات دو دوره قبل، بخشی از مشکلات را حل کردیم و بخش اعظمی از مشکلات مردم مانده است و هنوز وظایفی را باید انجام دهیم.

جعفرزاده اظهار کرد: به زودی کارنامه‌ای را ارائه می‌کنم که این کارنامه را می‌توانید با سربلندی به سایرین نشان دهید و بدانید برای کسی که تلاش کردید، تلاش کرد آبروی شما را حفظ نماید.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گزارش کاری ارائه می‌دهیم که در آن خواهید دید نسبت به خیلی از دوستان و نمایندگان و نسبت به ۲۹۱ نماینده دیگر در خیلی از شاخص‌ها، خادم شما جزو اولین‌ها بود.

مشکلات کشور به زودی مرتفع خواهد شد | مجلس شعبان بی‌مخ نمی‌خواهد

جعفرزاده با بیان اینکه مشکلات این کشور به زودی مرتفع خواهد شد، گفت: به زودی از دوران نفتی خارج می‌شویم و به سمت اقتصاد دیگری خواهیم رفت.

وی همچنین اظهار کرد: به شما قول می‌دهم تحت منویات رهبری و مجموعه حاکمیت، تلاش کنیم در یک فضای تعاملی به سمتی پیش رویم که مشکلات مردم به حداقل رسد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: منشور رفتاری ما تعامل با دو قوه دیگر است، حتی با دولت بعدی که نمی‌دانم چه دولتی است جهت کسب امتیاز برای مردم، با آنها تعامل می‌کنم.

به گزارش دیارمیرزا، جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه مجلس شعبان بی‌مخ نمی‌خواهد، گفت: مجلس آدم‌های منطقی با ضریب نفوذ بالا می‌خواهد تا  حرف خود را به کرسی بنشاند و این فضا برای خادم شما وجود دارد.

وی با بیان اینکه بنده پای انقلاب هستم و خواهم بود، گفت: دعا کنید به درجه شهادت نائل شوم و آنقدر کار می‌کنم تا در این راه به دوستان شهیدم برسم.

نماینده مردم رشت در مجلس در پایان اظهار کرد: عهد و پیمانی را ۴۲ سال پیش با امام شهدا بستم و آن راه را ادامه می‌دهم، دعا کنید خادم خوبی برای مردم باشم.

Share