در اولین روز سفر به گیلان؛

حضور معاون رئیس جمهور در چاف و چمخاله | لزوم برگزاری جشنواره‌ها در سواحل

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به طرح آزادسازی سواحل گفت: اگر به نفع مسائل ملی کوتاه بیاییم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و خوشبختانه تمام دستگاه‌های دولتی و نظامی کمک کرد تا طرح آزادسازی سواحل به نتیجه برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیارمیرزا، معاون امور مجلس رئیس جمهور برای حضور در مراسم گرامیداشت شهید انصاری و بزرگداشت استاد معین وارد گیلان شد و در اولین گام از طرح ساحلی چاف و چمخاله بازدید کرد.

سید محمد حسینی امروز پنج‌شنبه، ۱۶ تیر، بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها به ویژه آزادسازی سواحل در استان گیلان را از اهداف سفر به استان عنوان کرد و افزود: اگر به نفع مسائل ملی کوتاه بیاییم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و خوشبختانه تمام دستگاه‌های دولتی و نظامی کمک کرد تا طرح آزادسازی سواحل به نتیجه برسد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دغدغه همه این است که چارچوب‌های فرهنگی در سواحل رعایت شود، افزود: تاکید رئیس جمهور این بوده که با محوریت وزارت کشور اقدامات به صورتی انجام شود که تمام نگرانی‌ها برطرف شود.

حسینی با اشاره به سفر گردشگران به گیلان اظهار داشت: برنامه‌های متعددی نظیر جشنواره‌ها را می‌توان تدارک دید و همه این فعالیت‌های جانبی در سواحل می‌تواند با استقبال مردم مواجه شود.

Share