تاثیر محیط جغرافیایی در مدیریت رفتارهای انسانی

انتقاد رییس کل دادگستری گیلان از تخریب بافت های فرسوده، قدیمی و تاریخی

حمزه خلیلی گفت: اگر مدیران و مسئولان در کار سازمانی خود انسجام نداشته باشند شاهد عقب ماندگی هر چه بیشتر شهرها و روستاها خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان از یک واحد تولیدی در شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این شهرستان حضور یافت.

 رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به تاثیر محیط جغرافیایی در مدیریت رفتارهای انسانی تصریح کرد: در شهرهای دارای پیشینه مذهبی مانند آستانه اشرفیه باید شاهد بافت‌های شهری متناسب با این فضای روحانی باشیم.

وی با انتقاد از تخریب بافت های فرسوده، قدیمی و تاریخی اظهار داشت: نوع ساخت و سازهای شهری در روحیه و فرهنگ مردم تاثیر گذار است و مدیران شهری باید در اعطای مجوزهای ساخت و ساز، به پیوست های فرهنگی متناسب با این اماکن مذهبی توجه نمایند.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر حفظ اتحاد، انسجام و همدلی در شرایط سخت اقتصادی امروز اذعان داشت: اگر مدیران و مسئولان در کار سازمانی خود انسجام نداشته باشند شاهد عقب ماندگی هر چه بیشتر شهرها و روستاها خواهیم بود.

وی یکی از حساسیت های امیر مومنان علی علیه السلام را رعایت حقوق مردم و اجرای عدالت اجتماعی دانست و گفت: مسئولین باید در راستای احقاق حقوق مردم از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

این مقام ارشد قضایی در پایان اجتناب از تفرقه و اختلاف را از دیگر ویژگی های امام علی علیه السلام عنوان نمود و افزود: ایشان ۲۳ سال دوران بعد از پیامبر (ص) را به جهت وارد نشدن افتراق و انشقاق در امت رسول خدا سکوت نمود.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه مزرعه خاویاری «بهپرور» در حال حاضر با مساحت ۵هکتار و اشتغال ۲۵ نفر در حال فعالیت است تصریح کرد: این واحد تولیدی نقش زیادی در اشتغال جوانان بومی این منطقه دارد و در صورت تکمیل و بهره برداری از تمامی فاز های آن، این تعداد به ۸۰نفر هم خواهد رسید.

آقایی خاطر نشان کرد: در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آستانه اشرفیه در خصوص نقش دهیاران در ساخت و ساز روستاییان، تغییر کاربری ها و خدمات دهی به روستاییان بحث و تبادل نظر شد.

Share