سه خبر از باشگاه سپیدرود رشت؛

از فراخوان برای طراحی لباس تا برگزاری تست رسمی و مشخص شدن زمین تمرینات تیم

طبق اعلام علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت تست استعدادیابی بزرگسالان سپیدرود برای انتخاب بازیکنان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ دسته دوم به مدت سه روز برگزار خواهد شد و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی باشگاه سپیدرود، طی فراخوانی از علاقه مندان، طراحان لباس و هواداران سپیدرود درخواست کرد تا در طراحی پیراهن فصل آینده باشگاه سپیدرود مشارکت داشته و ایده ‎های خود را ارایه کنند.

متن این فراخوان بشرح زیر است:

بدین وسیله از هواداران خوش ذوق سپیدرود و طراحان پوشاک درخواست می‌شود طرح‌های پیشنهادی و مورد نظر خود را برای پیراهن فصل آینده تیم سپیدرود به روابط عمومی باشگاه، ارسال نمایند.

هواداران عزیز می‌توانند طرح‌های مور نظر خود را با در نظر گرفتن استانداردهای قانونی، برای تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ فوتبال ایران، به نشانی ایمیل info@sepidroodsc.com و یا شماره واتس آپ یا تلگرام ۰۰۹۸۹۱۱۱۳۲۰۸۸۰ ارسال نمایند.

این طرح‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا برای پیراهنی در شأن سپیدرود بزرگ که نظر هواداران را هم جلب نماید، به کار گرفته شود.

دوشنبه ۲۰ تیرماه؛ تست رسمی باشگاه سپیدرود

طبق اعلام علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت تست استعدادیابی بزرگسالان سپیدرود برای انتخاب بازیکنان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ دسته دوم به مدت سه روز برگزار خواهد شد و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

بنابراین گزارش این تست از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ماه برگزار می‌شود و شرکت در این تست برای عموم آزاد است اما شرکت کنندگان باید بیمه و سوابق مثبت ورزشی داشته باشند.

مکان برگزاری تست ورزشگاه سردارجنگل راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۰،۲۱ و ۲۲ تیرماه) خواهد بود.

زمین چمن طبیعی دانشگاه گیلان و پگاه محل تمرینات پیش فصل سپیدرود

با هماهنگی مدیریت و مالکیت باشگاه سپیدرود و مساعدت و همکاری دانشگاه گیلان و کارخانه پگاه گیلان، تمرینات آماده‌سازی سپیدرود رشت در فصل جدید فوتبال ایران در زمین‌های چمن طبیعی این دو مجموعه ورزشی برگزار خواهد شد.

به درخواست علی نظرمحمدی سرمربی باشگاه سپیدرود مبنی بر انجام تمرینات آماده‌سازی پیش فصل در زمین چمن طبیعی و رایزنی مدیریت و مالکیت باشگاه با دمیرچی رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان و همچنین مدیریت عامل کارخانه شیرپاستوریزه پگاه رشت، تمرینات سپیدرود در مجموعه ورزشی دانشگاه گیلان و کارخانه پگاه رشت انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش یکی از عمده دلایل مصدومیت بازیکنان سپیدرود در فصول گذشته استفاده از زمین‌های چمن مصنوعی بوده و به همین دلیل به درخواست سرمربی باشگاه سپیدرود و رایزنی‌های نوید و شاد این مشکل برطرف شد و با حسن نیت دمیرچی از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود تمرینات ابتدای فصل در مجموعه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان آغاز می‌شود و در ادامه و پس از آماده شدن چمن طبیعی مجموعه ورزشی پگاه گیلان به شهرصنعتی رشت منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است که طبق توافقات به عمل آمده باشگاه سپیدرود در آماده‌سازی و نگهداری این مجموعه ورزشی با دانشگاه گیلان همکاری خواهد کرد.

Share