مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان» در یادواره شهید هادی مهرآزاد:

یکی از مشخصات اولیای الهی واکنش نشان دادن نسبت به تباهیات بشریت است

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در یادواره شهید هادی مهرآزاد در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: یکی از مشخصات اولیای الهی واکنش نشان دادن نسبت به تباهیات بشریت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در یادواره شهید هادی مهرآزاد در گلزار شهدای رشت با اشاره به اینکه شهدای بسیاری در اقلیم خود داریم که سرمایه‌های معنوی و هویتی ما هستند، اظهار کرد: جبهه باطل همیشه مقابل جبهه حق یاران و توطئه‌های زیادی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهید هادی مهرآزاد در زمان رژیم فاسد پهلوی به دنبال فطرت رفت، تصریح کرد: شهید مهرآزاد اسوه خود را پیامبر اکرم (ص) و امام حسین (ع) قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: شهید مهرآزاد با تقدیم جان خود، آرمان‌های خود را حفظ کرد.

مهدوی با تاکید بر اینکه شهید مهرآزاد همواره انجام نماز اول وقت را در زندگی رعایت می‌کرد، افزود: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای به دنبال این است تا نسل جوان را از ارزش‌هایی که شهدا به دنبال آن بودند دور کند.

وی تصریح کرد: یکی از مشخصات اولیای الهی واکنش نشان دادن نسبت به تباهیات بشریت است.

در ادامه مراسم، «سید رسول منفرد»، با اشاره به اینکه در مبانی اسلامی آمده برای اینکه بخواهید دشمن را بترسانید از غیرت استفاده کنید، اذعان کرد: مرحوم کاظمی آشتیانی یا غیرت خود آن دستاوردها و افتخارات را رقم زد.

مسئول حوزه هنری گیلان با بیان اینکه شهید تهرانی‌مقدم و سایر دانشمندان برای پیشرفت کشور غیرت به خرج دادند، گفت: معمولا کسی با عقلانیت مخالف نیست اما دشمنان دنبال عقلانیت منهای غیرت هستند.

وی تاکید کرد: غیرت‌زدایی یکی از اصول اساسی نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

Share