معاون برق و انرژی وزیر نیرو؛

کل شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در استان گیلان ۲۰ هزار کیلومتر است

همایون حایری با اشاره به اینکه کل شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در استان ۲۰ هزار کیلومتر است، گفت: بر طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده از این میزان شبکه هوایی مسی تاکنون ۷ هزار کیلومتر آن احیا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون برق و انرژی وزیر نیرو در حاشیه افتتاح پروژه اصلاح شبکه و جایگزین ۶۷۲۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده در روستای فتیده شهرستان لنگرود به دیارمیرزا گفت: تمام تلاش ما این است که شبکه‌های خودنگهدار را در کل استان گیلان گسترش دهیم.

همایون حایری با اشاره به اینکه کل شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در استان ۲۰ هزار کیلومتر است، گفت: بر طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده از این میزان شبکه هوایی مسی تاکنون ۷ هزار کیلومتر آن با کابل خودنگهدار احیا شده است و ۱۳ هزار کیلومتر باقی مانده تا اواسط سال آیتده به اتمام خواهد رسید.

وی در مورد مزایای کابل خودنگهدار نیز گفت: کابل خود نگهدار در برابر برف و بارانهای شدید مقاوم بوده و در کیفیت برق اثرات بسیار خوبی دارد.

حایری با بیان اینکه اولویت برنامه‌های وزارت نیرو خدمات‌رسانی بهتر به مردم است، افزود: در حال حاضر پیک مصرف برق در کشور به ۶۰ هزار مگاوات نرسیده است و همه همکاران در کل کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که مشکلی در تامین برق کشور برای مردم به وجود نیاید.

معاون وزیر نیرو با تشکر از همیاری و همکاری مرم در مصرف برق گفت: علاوه بر همکاری مردم سازمان‌ها و نهادها همچنین استانداری‌ها به یاری وارت نیرو خواهند آمد.

Share