مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد؛

جایگزینی۹۲۳ کیلومتر از شبکه فرسوده برق گیلان با کابل خود نگهدار

با حضور فرماندار، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان و جمعی از مقات محلی آیین بهره برداری جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خود نگهدار در خراط محله لنگرود برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پرویز محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خود نگهدار در خراط محله لنگرود گفت: طرح جهادی جایگزینی شبکه مسی فرسوده با کابل خودنگهدار از طرح های زیر ساختی است که در کل کشور درحال اجرا است و باعث کاهش ناپایداری ها و تقویت ولتاژ برق می شود.

نماینده مردم لنگرود و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از ۱۴ هزار کیلومتر تعیین شده سطح کشور یک هزار کیلومتر سهمیه برای استان گیلان اختصاص یافته بود که خوشبختانه قسمت عمده‌ای از طرح جایگزینی انجام شده است.

وی یاد آور شد: با صرف هزینه ۷۶۵میلیون تومان بیش از ۵۵۰۰ متر در خراط محله لنگرود طرح تعویض شبکه فرسوده با کابل خود نگهدار امروز بهره برداری شده است.

ارتقای شبکه با کابل خودنگهدار

رحیم حیدری با اشاره به اجرای طرح جایگزینی شبکه فرسوده مسی با کابل خودنگهدار در لنگرود گفت: تاکنون ۵۰ کیلومتر از شبکه تعویض شده است.

فرماندار لنگرود یادآور شد: با جایگزینی شبکه مسی با کابل خودنگهدار علاوه بر افزایش کیفیت شبکه در هنگام برف و باران از سرقت نیز جلوگیری می شود.

۹۲۳ کیلومتر از شبکه فرسوده تعویض شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز اظهار داشت: اصلاح و جایگزین ۶ هزار متر شبکه فرسوده مسی با کابل خود نگهدار در خراط محله تا سادات محله لنگرود با تلاش های  ۱۷  اکیپ با موفقیت انجام شده است.

محمد اسماعیل هنرمند اضافه کرد: باتوجه به سهمیه ۱۰۰۰کیلومتری سال جاری تا هفتم بهمن ماه ۹۲۳کیلومتر از شبکه فرسوده با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان با کابل خود نگهدار جایگزین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان درباره طرح تاب آوری شبکه نیز گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون در طی ۳۰۰مرحله با  ۱۴۷۶  اکیپ ۵۸۶/۹کیلومتر اصلاح شده است.

وی در پایان گفت: در همین مدت همچنین ۸۷فیدر با اعتبار۱۳میلیارد و۱۴۳میلیون تومان اصلاح شده است.

Share