رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۷ کیلوگرم هروئین و شیشه در آستانه‌اشرفیه|دستگیری قاچاقچیان ۳۰ و ۳۳ ساله

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: بیش از ۷ کیلوگرم هروئین و شیشه در شهرستان آستانه‌اشرفیه کشف و ۲ نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: بیش از ۷ کیلوگرم هروئین و شیشه در شهرستان آستانه‌اشرفیه کشف و ۲ نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ علی احمدپور موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات فنی و تلاش‌های صورت گرفته خودرو تیبا متهم حین انتقال مواد مخدر در شهرستان آستانه‌اشرفیه شناسایی و متوقف شد، افزود: متهم و همدستش دستگیر و در بازرسی از خودرو آن‌ها، ۵ کیلوگرم هروئین و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان ۳۰ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدپور در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت بیان داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

Share