استاندار گیلان در دیدار معاون شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور؛

هیچ بهانه‌ای برای تعویق در بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن پذیرفته نیست

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه راه آهن استان در زمان اعلام شده و اهتمام دولت سیزدهم برای انجام این مهم گفت: هیچ بهانه‌ای برای توجیه کندی روند اجرای پروژه و تعویق در زمان بهره برداری آن پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی در دیدار معاون ساخت‌و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه راه آهن استان در زمان اعلام شده اظهار داشت: دولت سیزدهم، عزمی جدی در تکمیل این پروژه دارد و اعتبار خوبی نیز در این بخش تخصیص یافته است.

وی به تدابیر اتخاذ شده برای تامین مصالح ساخت راه آهن رشت – انزلی و سایر پروژه‌های راه‌سازی اشاره و اضافه کرد: مصالح موجود باید به‌درستی و با رعایت مقررات و ضوابط، برداشت و استفاده شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت دقت و سرعت در اجرای پروژه‌های عمرانی استان به ویژه راه آهن افزود: هیچ بهانه‌ای برای توجیه کندی روند اجرای پروژه و تعویق در زمان بهره برداری آن پذیرفتنی نیست.

وی پروژه راه آهن و آزادراه رشت-قزوین را آبروی استان خواند و گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح‌ها و عمل به وعده‌ای که به مردم شریف استان داده شده، باید با هم افزایی و مدیریت جهادی تلاش صورت گیرد.

عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در این نشست اظهار داشت: اجرای پروژه راه آهن با جدیت در حال انجام است و تلاش می‌شود تا پروژه در زمان اعلام شده به بهره برداری برسد.

در این نشست مشکلات موجود در روند اجرایی پروژه راه آهن استان به صورت فوری و تماس استاندار گیلان با مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط، بررسی و مقرر شد در اسرع وقت نشستی تخصصی در جهت حل مسائل و چالش‌های مرتبط برگزار شود.

Share