نحوه ایجاد قالب برای اینستاگرام

. ما قسمتی از وب سایت وب کاران را برای جمع آوری قالب اینستاگرام اختصاص دادیم که با دانلود هر کدام میتوانید پیج زیبایی برای خود ایجاد کنید

 

آیا قصد دارید اینستاگرام را راه اندازی کنید یا قبلاً این کار را انجام داده اید، اما نمی دانید چگونه قالب برای پست ها و استوری ها را طراحی کنید؟

قالب ها به این امر کمک می کنند با آنها می توانید محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید و صفحه ای را بدون اتلاف وقت و تلاش طراحی کنید. ما قسمتی از وب سایت وب کاران را برای جمع آوری قالب اینستاگرام اختصاص دادیم که با دانلود هر کدام میتوانید پیج زیبایی برای خود ایجاد کنید. همچنین خدماتی با طرح‌بندی آماده را در اینجا خواهید یافت.

قالب های اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری است که در آن جذب کاربران جدید و حفظ کاربران قدیمی با عکس ها و فیلم های با کیفیت گره خورده است.

قالب های اینستاگرام نمونه های اولیه از پیش آماده شده برای انواع مختلف محتوا هستند: قالب پست اینستاگرام و قالب استوری اینستاگرام

اگر می خواهید صفحه خود را تبلیغ کنید یا یک حساب تجاری داشته باشید، باید یک سبک پروفایل واحد ایجاد و حفظ کنید. طرح‌بندی‌های آماده برای اینستاگرام در اینجا کمک می‌کنند، زیرا به ایجاد محتوای منحصربه‌فرد و صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کنند فقط یک عکس را وارد کنید و یک توضیح اضافه کنید.

قالب پست اینستاگرام به صورت وکتور یا شطرنجی به عنوان مثال در PSD ساخته می شوند تا کار با آنها در ویرایشگرهای گرافیکی راحت باشد. این فایل حاوی چندین لایه است که در صورت تمایل می توان آنها را حذف یا دوباره اضافه کرد، مانند تصویر زیر.

کنار صفحه اینستاگرامتان از شرایط طراحی وب سایت قسطی شرکت وب کاران استفاده کنید

در اینجا یک مثال برای داستان ها آورده شده است: می توانید عناصر، پس زمینه و عکس ها را جابجا و تغییر دهید. همه فایل ها لایه های جداگانه ای هستند، آنها در پوشه ها قرار دارند تا سریعاً موارد مناسب را پیدا کنند.

چرا به یک قالب برای اینستاگرام نیاز دارید؟

قالب های اینستاگرام گردش کار بازاریابان، طراحان، متخصصان SMM و کارآفرینان را تخلیه می کند. با دو کلیک می توانید یک خلاقیت زیبا ایجاد کنید و آن را با مشترکین خود به اشتراک بگذارید.

چرا از قالب های آماده برای اینستاگرام استفاده کنید:

یک نشریه جدید بدون آموزش خاص برای مدت طولانی نیازی به ارائه طرح ندارید، رنگ ها و عناصر را برای خلاقیت انتخاب کنید.

کمک به حفظ طراحی یکنواخت نوار، داستان ها و تبلیغات.

به دلیل سبک منحصر به فرد، کاربران بلافاصله نام تجاری یا حساب وبلاگ نویس را تشخیص می دهند.

کافی است یک بار چند مدل تهیه کنید و از یک طراح کمک نخواهید.

طراحی زیبا و مرتب نشان دهنده حرفه ای بودن است.

در اینجا نمونه ای از طراحی قالب به سبک تک را مشاهده می کنید: عکس های خلاقانه و شطرنج. این یک الگوی ساده است پس زمینه با شیب، آرم شرکت و چند عنصر برای تأکید بر فضای جشن. برای درج تصویر یک محصول و در معرض دید قرار دادن تصویر کافی است.

قوانین ثبت نام

در این بخش قوانینی را برای پست ها و استوری ها جمع آوری کرده ایم که به شما در آماده سازی خلاقیت کمک می کند.

قوانین مربوط به قالب پست اینستاگرام

اندازه طرح: مربع ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

کیفیت بالا.

می توانید متن، گرافیک، تصاویر، خطوط رنگی و پس زمینه را ترکیب کنید.

ما استفاده از ویرایشگر تصویر داخلی اینستاگرام را توصیه نمی کنیم – این باعث کاهش کیفیت خلاقیت ها می شود.

مطمئن شوید که متن از روی نوار قابل خواندن است – آن را تکه تکه نکنید.

به تصاویری که می توانید در چرخ فلک پیمایش کنید، متن اضافه کنید.

خلاقیت استاتیک تمام شده را در قالب PNG یا SVG ذخیره کنید.

قوانین برای قالب استوری اینستاگرام

اندازه مدل ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل

طرح و عکس با کیفیت بالا.

برای خلاقیت های متنی، تصاویری با پس زمینه واضح و یکنواخت انتخاب کنید. در هر مورد دیگر، از تصاویر روشن و پیچیده استفاده کنید.

برای یک ویدیوی ۱۵ ثانیه ای، کاربر باید حداکثر اطلاعات را دریافت کند، بنابراین امضاهای کوتاه و واضح با فونت خوانا ایجاد کنید.

در صورت لزوم افکت ها، انیمیشن ها، نظرسنجی ها و شکلک ها را اضافه کنید. با خیال راحت سعی کنید و خلاقیت های آماده را تکمیل کنید. اما به یاد داشته باشید: اگر محتوای متحرک را از اندروید دانلود کنید، کیفیت آن از بین می رود، تصویر تار می شود.

همانند قالب های پست، خلاقیت استاتیک تمام شده را در قالب PNG یا SVG ذخیره کنید.

از کجا می توان قالب های اینستاگرام را به صورت رایگان دانلود کرد

و اکنون به برخی از خدماتی که می توانید قالب های رایگان برای اینستاگرام دانلود کنید نگاهی بیاندازیم.

Share