امام جمعه سنگر با اشاره به برخی بی‌برنامگی و تعجیل در امور؛

مردم کارنامه عملکرد دولت را می‌بینند و قضاوت می‌کنند نه نیت پاک شما را

محمدیان گفت: مردم شاهد همه تلاش‌های دولت هستند اما مردم کارنامه عملکرد شما را می‌بینند و قضاوت می‌کنند نه نیت پاک شما را، زیرا که بی‌برنامگی و تعجیل در بعضی امور و آشفتگی در عملکرد و شناخت اولویت‌ها متاسفانه ضعف این دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حجت ااسلام «محمد محمدیان» در خطبه‌های نماز امروز (جمعه، ۲۰ خرداد) با اشاره به اینکه در طول سال معمولاً چند سخنرانی از مقام معظم رهبری است که دوست و دشمن منتظر هستند آن فرمایشات مهم را بشنوند، اظهار کرد: در این فرمایشات مسائل مهمی مطرح میشود که یکی از آن سخنرانی‌ها در اول سال، دیگری در بین کارگزاران نظام و همچنین سخنرانی که در مرقد حضرت امام (ره) می‌باشد.

امام جمعه سنگر با تاکید بر اینکه می‌بایست سخنان بیان شده تبیین و تکرار شود افزود: چون اگر تکرار نکنیم ممکن است تحریف شود و یا تغییر صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند با دقت در همه جزییات کشور می‌گویم، با همه ضعف‌ها و کاستی‌ها رشد و پیشرفت‌های زیادی نیز داشته‌ایم و این مهم را دوست و دشمن نیز اعتراف می‌کنند، چون ظرفیت‌ها و استعدادها، موهبت‌های الهی را می‌بینیم و منکر پیشرفت کشور نیستیم.

محمدیان با بیان اینکه سخن امام این بود که کارنامه شما تابع تلاش و اراده خود شماست، اضافه کرد: ما قبل از انقلاب مستعمره بودیم، حتی به بعضی از استان‌ها نمی‌توانستیم رفت و آمد کنیم اما الان در نظام جمهوری اسلامی به رای خودمان مسئولین کشور را انتخاب می‌کنیم و به اراده خودمان گاهی دچار بعضی خلل‌ها می‌شویم و بعضی پیشرفت‌ها را نیز داریم.

وی با تاکید بر اینکه هر کجا خوب عمل کردیم پیشرفت نمودیم و هر کجا کوتاهی و تنبلی کردیم جا ماندیم اظهار کرد: نقشه راه و اصول انقلاب درست است و هر چقدر به آن با اراده عمل کنیم پیشرفت خواهیم کرد که این مکتب حضرت امام (ره) است.

محمدیان اذعان کرد: انقلاب به ذات خود عیبی ندارد، هر عیبی که است از غیر انقلابی رفتار کردن‌ها و تصمیم‌های غیر جهادی ما است.

وی گفت: اینگونه نیست که ماهیت انقلاب دشمن بسازند اما نظامی که پایه و اساسش بر مخالفت با ظلم است قطعا ظالم با او دشمن خواهد بود.

محمدیان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پایه مقابله با ظلم و ظالم و با شعار استقلال، آزادی، دانست و ادامه داد: از ابتدای این نظام کسانی بودند که در مقابلش ایستادند و در همین موضوع هسته‌ای ما حتی برخی از تعهدات فرا پادگانی و بازرسی‌هایی که به آن‌ها اعتراف می‌کنند که در هیچ کجای دنیا چنین نظارت و بازرسی‌ها نیست و ان پی تی را هم قبول کردیم ولی بعد از برجام دیدیم که بر هر تعهدی که داده بودند عمل نکردند و آمدند قطعنامه‌ای علیه ما در آژانس هسته‌ای تصویب کردند.

وی اظهار کرد: آیا می‌شود عزت، شرف، استقلال خودمان را بدهیم و آنچه که حق ما است مانند بقیه دنیا به آن نرسیم! این مشخص می‌کند که این دنیا بر اساس قانون جنگل است و لذا باید قدرت پیدا کرد.

محمدیان با بیان اینکه اتفاق‌هایی که در منطقه رخ می‌دهد به ضرر دشمنان ما رقم می‌خورد به مهاجرت معکوس از شهرک‌های صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مدت هاست که خروج مردم از این شهرم‌ها شروع شده و بعضی از این شهرک‌ها از سکنه خالی شده اند، و ایت نشانه‌ای است که اسراییل از درون در حال پاشیده شدن است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره قدردان خدمتگزاران خود هستند، گفت: در کنار قدرشناسی از مسئولین انقلابی نقشه و توطئه دشمن این است که مردم را در مقابل انقلاب قرار دهد.

محمدیان با قدرشناسی از زحمات رییس جمهور جهادی، انقلابی و پاکار افزود: اما در کنار تمام این قدرشناسی‌ها باید متذکر شویم که در نظام اقتصادی و ارکان مهم این اقتصاد از جمله بحث یارانه ها، نظام مالیاتی آشفته‌ای که با آن روبرو هستیم، برخی فرارهای مالیاتی، نظام پرداخت و حقوق بازنشستگان، تورم افسار گریخته، نظارت بر بازار و قیمت‌ها و… ضرورت اصلاح و نگاه تازه و جدی میرود که باید انجام شود.

وی گفت: مردم شاهد همه تلاش‌های دولت هستند اما مردم کارنامه عملکرد شما را می‌بینند و قضاوت می‌کنند نه نیت پاک شما را، زیرا که بی‌برنامگی و تعجیل در بعضی امور و آشفتگی در عملکرد و شناخت اولویت‌ها متاسفانه ضعف این دولت است.

Share