امیر کرمانشاهی از مردم دلجویی کرد

لباس حاشیه‌ساز یک مداح در جشن میلاد امام رضا

امیر کرمانشاهی در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) هیأت انصارالحجه مشهد لباس عجیبی به تن کرد که بلافاصله با انتقادات پیشکسوتان و مردم مواجه شد. او بلافاصله با انتشار متنی از مردم دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در هیأت انصارالحجه(عج) مشهد امسال با حواشی همراه شد که یکی از دلایل اصلی آن لباس مداح این هیأت، امیر کرمانشاهی بود. او در این مراسم، لباس زرد رنگ آستین‌کوتاهی با نقش و نگارهای مختلف رنگی به تن داشت که بلافاصله از همان تصاویر پخش زنده جلسه مورد انتقاد مداحان و پیشکسوتان این عرصه و حتی مردم عادی قرار گرفت.

امیر کرمانشاهی بلافاصله دلجویی کرد

امیر کرمانشاهی بلافاصله بعد از این ماجرا و برداشت سوء مردم از این اقدام که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از هیأتی‌ها شد با انتشار استوری در فضای مجازی تقریباً عذرخواهی کرد. البته این پیام او مانند عواقب ناشی از لباس پوشیدنش دیده نشد و کمتر کسی آن را دید. مسئولین رسانه‌ای این هیأت تاکنون عکس و فیلمی از این مراسم منتشر نکرده‌اند و دقت نظری در این خصوص داشته‌اند و شنیده می‌شود حتی از این اقدام کرمانشاهی هدفی را هم دنبال می‌کرده است، اما به دلیل خلط مباحث تاکنون از طرح آن منصرف شده است.

کرمانشاهی در این پیام نوشت: «من وقتی میرم مهمومنی، بهترین لباسمو می‌پوشم، دیشب جشن ولادت صاحبم امام رضا(ع) بود و منم همه تلاشم این بود با وجودم، با برگه‌های شعرم، با صدام و حتی با لباسم به همه بگم از ته دلم خوشحالم اما ظاهراً باعث دلخوری و تکدر دوستان و محبین امام رضا(ع) جانم شدم. با افتخار خاک پای تمام عاشقان حضرت رضا(ع) هستم و از اینکه حواستون به حقیر هست ممنونم.»

تاری: قبح‌شکنی نکنید

محمود تاری از پیشکسوتان عرصه ستایشگری در فضای مجازی نوشت: «این تیپ زدن یک نفر به نام مداح، دهن‌کجی و اهانت به کل حوزه ستایشگری مربوط می شود. کجا هستند مدعیان صیانت از عرصه مداحی و مداحان؟ تو را به هرکسی که دوست دارید دیگه با مجالس اهل بیت(ع) بازی نکنید، قبح اینجا را نشکنید»

Share