استاندار گیلان خبر داد ساخت مشهد میرزا کوچک جنگلی در گیلان

به گزارش دیارمیرزا کیهان هاشم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پروژه‌های بسیار در حال احداث در گیلان اظهار کرد: امسال باید تلاش شود پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد به غیر از طرح‌های بخش آب در استان افتتاح شود. وی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از محل فروش […]

به گزارش دیارمیرزا کیهان هاشم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پروژه‌های بسیار در حال احداث در گیلان اظهار کرد: امسال باید تلاش شود پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد به غیر از طرح‌های بخش آب در استان افتتاح شود.خبرگزاری فارس: ساخت مشهد میرزا کوچک جنگلی در گیلان

وی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت به سد پلرود در سال ۹۲ خبر داد و افزود: اعتبارات حوادث غیر مترقبه صد درصد تخصیص داده می‌شود.

هاشم‌نیا با بیان اینکه ۱۸ درصد اعتبارات پروژه‌های استانی گیلان در سال ۹۱ اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۹ درصد اعتبارات ملی غیر از طرح‌های ماندگار تخصیص پیدا کرده است ضمن اینکه اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه‌های مهر ماندگار استان ۹۰ درصد است.

استاندار گیلان به ۴۰ میلیارد تومان مصوبه دور چهارم سفر هیئت دولت به استان اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ میلیون تومان به موسسه بیوتکنولوژی گیلان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اختصاص یک‌میلیارد تومان برای ماشین‌آلات راه‌سازی گیلان، تصریح کرد: مبلغ یک‌میلیارد تومان برای ساخت مشهد و نماد میرزا کوچک جنگلی در استان اختصاص داده شده است.

هاشم‌نیا از تجهیز بخش آی‌سی‌یو بیمارستان آستانه‌اشرفیه خبر داد و اذعان کرد: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به پروژه مذکور اختصاص داده شده است.

استاندار گیلان مبلغ تخصیص داده شده به سالن اورژانس لاهیجان را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: ۵۰۰ میلیون تومان برای سالن تشریح شهرستان‌های رودبار و بندر انزلی اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون تومان برای رادیوتراپی رشت اختصاص داده شده است، اظهار کرد: تصیفه‌خانه تالش ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفته است.

هاشم‌نیا به اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت تالش اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان تالش اعتبار اختصاص داده شده است.

استاندار گیلان اعتبار اختصاص داده شده به مسکن مهر فومن ۴۰۰ میلیون تومان، روکش آسفالت جاده ماکلوان – زیده ۴۰۰ میلیون تومان و تجهیز شهرداری جدید ماکلوان را ۳۰۰ میلیون تومان خواند و بیان کرد: یک‌میلیارد تومان برای تعریض و بهسازی راه اطاقور – کومله اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت راه‌های لنگرود، تصریح کرد: ۸۰۰ میلیون تومان به فرمانداری صومعه‌سرا تخصیص داده شده است.

هاشم‌نیا اعتبار تخصیص داده شده به سالن تشریح صومعه‌سرا ۱۵۰ میلیون تومان، سالن ورزشی رشت ۲۰۰ میلیون تومان و مجتمع فرهنگی منجیل را ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای تکمیل استخر رودسر اختصاص پیدا کرده است.

به گفته استاندار گیلان، نسبتی از ۴۰ میلیارد تومان مصوبه هیئت دولت به هر شهرستان اختصاص پیدا می‌کند.

Share