ادامه خرابکاری مرادی در ورزش ایران؛

شاهکار جدید آقای رئیس؛ گفت‌وگو با رسانه‌ سعودی

رئیس فدراسیون وزنه برداری در جدیدترین شاهکار مدیریتی خود مصاحبه‌‌ای را با رسانه سعودی و ضد مردم ایران انجام داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری به دلیل عملکرد ضعیف و نارضایتی که در این رشته به وجود آورده، این روزها تحت فشار زیادی از سوی ملی پوشان، قهرمانان سابق و پیشکسوتان و کارشناسان قرار گرفته، اما ظاهرا هیچ قصدی برای اصلاح امور ندارد.

بعد از پناهنده شدن یکی دو ورزشکار، ترک اردو توسط ملی پوشان به دلیل فراهم نبودن امکانات اولیه و برکناری سرمربی پس از یک انتقاد، او حالا در اقدامی عجیب روی به مصاحبه‌ با رسانه‌های معاند که همواره دشمن ملت ایران بوده، آورده است.

مرادی روز گدشته تهمت عجیبی را به خبرنگاران و رسانه‌ها زد و اعلام کرد چون فدارسیون آنها را به سفر نمی‌برد، انتقاد می‌کنند، اما امروز با رسانه وابسته به آل سعود مصاحبه می‌کند تا نشان دهد که به ته خط رسیده و دیگر وجهه و اعتباری در وزنه برداری ایران ندارد.

رئیس به ظاهر بازنشسته فدراسیون وزنه برداری که بارها از نظام و انقلاب صحبت کرده و خود را سرباز این کشور قلمداد کرده است، با این مصاحبه نشان داد که بر ضد منافع ملی اقدام می‌کند و مشخص نیست هدف او از این کار چه بوده و چطور رسانه‌ای که همه توان خود را برای دشمنی با ملت ایران به کار گرفته، مَحرم صحبت‌هایش می‌داند.

رسانه ای که با ورزشکاری که از اردوی تیم ملی وزنه برداری فرار کرد و اولین مصاحبه را با برنامه ریزی از قبل با او انجام داد، حالا ابزاری برای دیده شدن رئیس فدراسیون وزنه برداری شده است.

 بازی کردن در زمین دشمن جدیدترین گاف و شاهکار مدیریتی علی مرادی محسوب می‌شود و همان طور که اهالی این رشته تاکید دارند، هرچه زودتر باید برای این رشته المپیکی تصمیم عاجلی گرفته شود تا وزنه برداری ایران بیش از این ضرر نکند.

Share