با حضور شاعران نامی کشور و استان؛

رشت میزبان «شب‌های شعر رضوی» می‌شود

شب‌های شعر در راستای گرامیداشت دهه کرامت و ایام میلاد فرخنده امام رضا (ع) با حضور جمعی از شاعران برجسته کشور در پنج شب مختلف در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای قم، شیراز، طبس، رشت و مشهد مقدس برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «شب‌های شعر ارادت رضوی» به مناسبت دهه کرامت و فرخنده‌زاد روز حضرت امام رضا (ع) با حضور شاعران نامی کشور و استان پنجشنبه نوزدهم خرداد ماه جاری ساعت ۱۷ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

در این آیین، شاعران برجسته کشور همچون محمدحسین ملکیان، محمدرضا طهماسبی و علی مقدم به همراه شاعران برتر استان به ارائه دل سروده‌های خود خواهند پرداخت.

خاطرنشان می‌گردد، شعر این نماهنگ از ایوب پرندآور و خواننده اثر نیز امین اسدی می‌باشد. آهنگ ساز و تنظیم کننده احسان جعفری، تهیه کننده و کارگردان مهدی صدیقی، تصویربردار و اصلاح رنگ علی لاوری منفرد، تدوینگر نازآفرین حسن پور، لوگوتایپ سعید کریمی بوده و ساخت آن کاری از مرکز رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است: شب‌های شعر در راستای گرامیداشت دهه کرامت و ایام میلاد فرخنده امام رضا (ع) با حضور جمعی از شاعران برجسته کشور در پنج شب مختلف در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای قم، شیراز، طبس، رشت و مشهد مقدس برپا خواهد شد.

Share