راهنمای خرید اسپلیت بر اساس متراژ

اسپلیت ها جزء بهترین کولرهای گازی محسوب می شوند که برای منازل، شرکت ها، مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه تنوع بسیار زیادی برای اسپلیت های موجود در بازار وجود دارند و اسپلیت ها در چندین نوع دیواری، ایستاده، سقفی و … قابل خریداری می باشند.

اسپلیت ها جزء بهترین کولرهای گازی محسوب می شوند که برای منازل، شرکت ها، مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه تنوع بسیار زیادی برای اسپلیت های موجود در بازار وجود دارند و اسپلیت ها در چندین نوع دیواری، ایستاده، سقفی و … قابل خریداری می باشند؛ اما در هنگام خرید کولر گازی اسپلیت باید به متراژ محل مورد نظر توجه ویژه ای داشت. در واقع، ظرفیت کولر گازی باید بر اساس متراژ مکان مورد نظر باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم که در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا راهنمای خرید اسپلیت بر اساس متراژ را به شما ارائه کنیم.

راهنمای خرید اسپلیت بر اساس متراژ

راهنمای خرید کولر گازی؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید کولر گازی همیشه ساده به نظر می رسد؛ اما با توجه به تنوع بسیار بالای کولرهای گازی موجود در بازار، خرید کولر گازی کار ساده ای نیست. راهنمای خرید کولر گازی به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام خرید کولر گازی انتخاب صحیح تری داشته باشید. کولرهای گازی موجود در بازار، بر اساس ظرفیت خنک کنندگی به چند نوع تقسیم بندی می شوند.

کولرهای گازی دارای ظرفیت خنک کنندگی متنوعی هستند و این ظرفیت با واحد BTU تعیین می شود. در کنار اینکه به برند و شکل کولر گازی توجه می کنید، باید به ظرفیت کولر گازی توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا اگر یک کولر گازی با ظرفیت پایین خریداری کنید، شاهد خنک شدن منزل و یا محل مورد نظر خودتان نخواهید بود. همچنین، در صورت خرید کولرهای گازی با ظرفیت بالا، در محل مورد نظر خود احساس سرما می کنید.

نکات مهم برای خرید کولر گازی

راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ مکان مورد نظر

کولر گازی اسپلیت جزء کولرهای گازی معروف در جهان محسوب می شود که در ظرفیت های مختلفی به تولید می رسد. برای خرید کولر گازی اسپلیت، توصیه می شود که حتما نکات و راهنمای خرید اسپلیت را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع اسپلیت را خریداری کنید.

در ادامه در رابطه با ظرفیت های مختلف کولر گازی اسپلیت و اینکه کدام ظرفیت برای چه متراژی مناسب است، صحبت می کنیم.

  • کولر گازی با ظرفیت ۹۰۰۰ بی تی یو

کولر گازی با ظرفیت ۹ هزار بی تی یو بیشتر مناسب اتاق ها و منازل کوچک است. این کولر گازی به خوبی پاسخگوی خنک کنندگی اتاق های مختلف با اندازه ۱۲ تا ۲۰ متر مربع می باشد.

  • کولر گازی با ظرفیت ۱۲۰۰۰ بی تی یو

کولر گازی ۱۲ هزار، جزء محبوب ترین کولرهای گازی موجود در بازار می باشد. این کولر گازی برای اتاق های نسبتا بزرگ و یا حتی سالن های کوچک منازل قابل استفاده می باشد. این نوع کولر گازی اسپلیت برای اتاق های ۲۰ تا ۳۰ متر مربع مناسب است.

  • کولر گازی با ظرفیت ۱۸۰۰۰ بی تی یو

کولر گازی ۱۸ هزار بی تی یو، برای سالن های پذیرایی، مغازه ها و … گزینه خوبی است. این کولر گازی به خوبی فضایی با متراژ ۳۰ تا ۴۵ متر مربع را خنک می کند. پس گزینه خوبی برای منازل و شرکت ها و مراکز تجاری محسوب می شود.

  • کولر گازی با ظرفیت ۲۴ هزار بی تی یو

کولر گازی ۲۴ هزار، جزء محبوب ترین کولرهای گازی موجود در بازار می باشد. زیرا این کولر گازی دارای ظرفیت خنک کنندگی مناسبی است و می تواند به خوبی یک فضای بزرگ را خنک کند. کولر گازی ۲۴ هزار، برای اتاق های بزرگ، سالن های پذیرایی، فروشگاه ها و … مناسب می باشد.

این کولر گازی برای متراژهای ۴۵ تا ۶۰ متر مربع مناسب می باشد.

  • کولر گازی با ظرفیت ۳۰ هزار بی تی یو

کولر گازی با ظرفیت ۳۰ هزار برای مکان هایی با متراژ ۶۰ تا ۷۵ متر مربع مناسب است. این کولر گازی اسپلیت برای مکان های بزرگ قابل استفاده می باشد.

خرید کولر گازی یا اسپلیت براساس متراژ خانه یا محل کار

  • کولر گازی با ظرفیت ۳۶ هزار بی تی یو

کولر گازی با ظرفیت ۳۶ هزار بی تی یو، مناسب فضاهای نسبتا بزرگ است. این کولر گازی در مراکز تجاری و اداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گازی ۳۶۰۰۰ برای مکان هایی که دارای متراژ ۷۵ تا ۹۰ متر مربع می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کولر گازی با ظرفیت ۴۸ هزار بی تی یو

یکی از بزرگ ترین و خنک ترین کولرهای گازی موجود در بازار، کولر گازی با ظرفیت ۴۸ هزار می باشد. کولر گازی اسپلیت ۴۸ هزار، مناسب فضاهای بزرگ است و اصلا نباید برای اتاق ها و یا منازل کوچک مورد استفاده قرار گیرد. این کولر گازی می تواند برای مکان هایی که دارای متراژ ۹۰ تا ۱۲۰ متر مربع می باشند، مورد استفاده قرار گیرد.

نتیجه گیری

در این مقاله در رابطه با راهنمای خرید اسپلیت و کولر گازی بر اساس متراژ مکان مورد نظر، صحبت کردیم. قبل از خرید اسپلیت، حتما به نکات ذکر شده توجه داشته باشید تا کولر گازی مناسب و با ظرفیت خنک کنندگی خوب را خریداری نمایید.

منبع: (alliancehvac.ca)

Share