شهردار بندرانزلی خبر داد؛

دیدار با سفیر ژاپن با محوریت بازدید از مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی

شهردار بندرانزلی ضمن تسلیت حادثه آبادان و تبریک جهت صعود تیم ملوان به لیگ برتر عنوان نمود: بنا به درخواست رسمی سفیر ژاپن از وزارت امور خارجه ملاقاتی با ایشان با محوریت بازدید از مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی خواهم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار بندرانزلی ضمن تسلیت حادثه آبادان و تبریک جهت صعود تیم ملوان به لیگ برتر عنوان نمود: بنا به درخواست رسمی سفیر ژاپن از وزارت امور خارجه ملاقاتی با ایشان با محوریت بازدید از مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی خواهم داشت.

مهدی خلیلی افزود: با هماهنگی وزارت امور خارجه کارگروهی در شهرداری بندرانزلی تشکیل داده و این فرصت را غنیمت خواهیم شمرد.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه جلساتی همراه رئیس شورای اسلامی شهر داشته‌ایم و مهمان هیئتی از تهران بوده‌ایم افزود: بنا است در خرداد ماه و پس از آن از دو هیئت سرمایه‌گذاری در بندرانزلی میزبانی کنیم و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر انزلی را در اختیار هیئت سرمایه‌گذاری خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: قرار داد تکمیل تصفیه خانه شیرابه کارخانه کمپوست به امضا رسیده است.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه این قرارداد از دو جهت قابل اهمیت است و متفاوت از سایر قرادادهایی که تاکنون در شهرداری‌ها منعقد شده اظهار نمود: شرکت برنده مناقصه نه تنها راه اندازی و تکمیل تجهیزات تصفیه خانه شیرابه را بر عهده دارد، دو سال در بهره برداری آن هم باید کنار شهرداری باشد و اگر نواقصی در طول بهره برداری باشد متعهد است که این نواقص را برطرف نماید.

خلیلی افزود: برخلاف سایر قراردادها که ۵ تا ۱۰ درصد مبلغ پیمان به عنوان ضمانت اخذ می‌شد، بر اساس تاکید سازمان شهرداری ها، ۴۰ درصد ضمانت نامه از شرکت برنده مناقصه اخذ شده است.

شهردار انزلی خاطر نشان کرد: مناقصه ساختمان جدید سازمان آتش نشانی با یک قرداد ۳/۵ میلیارد تومانی انجام شده و به زودی کار عمرانی آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: مناقصه ساخت بازار میوه و تره بار در ضلع غربی بازار ماهی فروشان به دور دوم کشیده شده و بزودی انجام خواهد شد.

Share