فرمانده انتظامی ماسال خبر داد:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در ماسال

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که در بعضی از مواقع جبران‌ناپذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده در این خصوص اظهار داشت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در سطح شهر ماسال، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس با حضور در این مکان و مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر از عاملان این نزاع را دستگیر کرد.

سرهنگ تقی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که در بعضی از مواقع جبران‌ناپذیر است.

Share