بهترین شرکت های تور مجازی در رشت و گیلان را میشناسید؟

با ایجاد یک سامانه تور مجازی، مشتریان و مراجعین شما میتوانند قبل از مراجعه حضوری، به صورت مجازی در محیط کسب و کار شما چرخی زده و از نزدیک با کسب و کار شما آشنا شوند. پدیدار مارکتینگ ارائه دهنده خدمات تور مجازی در رشت و گیلان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب.

تور مجازی چیست ؟

تور مجازی یکی از جدید ترین انواع  تبلیغات چند رسانه ای میباشد که از به هم پیوستن چند عکس پانوراما ۳۶۰ درجه تشکیل میشود. تور مجازی این امکان را برای شما فراهم میکند که در محیطی که امکان دسترسی به آن را ندارید به صورت مجازی به گشت و گذار پرداخته و با جزییات آن محیط اشنا شوید.

تورمجازی در رشت ، تورمجازی در گیلان ، تور مجازی ، پدیدار مارکتینگ ارائه دهنده خدمات تور مجازی در رشت و گیلان

تور مجازی یک ترکیب از هنر عکاسی و برنامه نویسی است  که با در کنار هم گذاشتن عکس ها و کمی دانش کد نویسی میتوان محیطی را خلق کرد که در آن کاربران به صورت سه بعدی با محیط و جزییات آن آشنا شوند.

کاربران در این محیط امکان بزرگنمایی، حرکت بین تصاویر و همچنین استفاده از عینک های واقعیت مجازی را دارا هستند . با گذاشتن یک عینک وافعیت مجازی میتوانید خود را در آن محیط تصور نمایید.

همانطور که گفتیم تور مجازی از به هم پیوستن چند عکس ۳۶۰ درجه تشکیل میشود . عکاسی ۳۶۰ درجه نوعی از عکاسی محیطی میباشد. هر عکس ۳۶۰ درجه از به هم پیوستن چندین عکس از یک نقطه در زوایای مختلف به وجود می آید.

با ایجاد یک تور مجای کاربر مینواند به راحتی زوایای مختلف یک عکس را به صورت سه بعدی  پیمایش نماید و با همه نقاط آن آشنایی پیدا کند . هر عکس ۳۶۰ درجه حد اقل از ترکیب دو عکس ۱۸۰ درجه به وجود می آید که پس از پردازش عکس ها میتوان آن ها را با کمی دانش کد نویسی و نرم افزار های مخصوص به یک تور مجازی تبدیل کرد.

تور مجازی در رشت و گیلان :

استان گیلان با توجه به توریستی بودن ، پتانسیل بالایی در ساخت تور مجازی برای انواع کسب و کار ها را داراست.

یک هتل را در نظر بگیرید . اولین چیزی که هر فرد برای رزرو هتل به آن اهمیت میدهد فضای داخل هتل است. عکس و تیزرتبلیغاتی میتواند نماهای مختلفی از هتل را نمایش دهد  ، اما با ساخت یک تور مجازی برای هتل ، مشتریان هتل میتوانند یک بازدید مجازی از همه جای هتل را داشته باشند و با جای جای هتل از جمله اتاق ها ، لابی ، کافی شاپ و … آشنا شوند .

و یا یک خانه آماده فروش را در نظر داشته باشید . اگر شما امکان بازدید حضوری از آن را نداشته باشید، مالک باید عکس و یا فیلم خانه را برای شما ارسال کند که ممکن است از کیفیت خوبی برخودار نباشد و یا از زوایای درستی عکس برداری نشود ، اما با ساخت یک تور مجازی از خانه مورد نظر، خریدار میتواند با جای جای  خانه به صورت سه بعدی آشنا شود و جزییات آن را ببینید.

تورمجازی در رشت ، تورمجازی در گیلان ، تور مجازی ، پدیدار مارکتینگ ارائه دهنده خدمات تور مجازی در رشت و گیلان

شرکت های تورمجازی در رشت :

شرکت های زیادی هنوز به این تکنولوژی دست پیدا نکرده اند. از جمله شرکت هایی که خدمات تور مجازی در رشت را ارائه میدهند میتوان : پدیدار مارکتینگ ، امید ۳۶۰ –  کتوم و ۳۶۰ نما را نام برد.

پدیدار مارکتینگ با تجربه ده ساله در زمینه تبلیغات مجازی از جمله، طراحی سایت، تور مجازی، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک، جزو اولین ارائه دهندگان خدمات تور مجازی در رشت و گیلان میباشد که با داشتن امکانات به روز، امکان تولید و ساخت تور مجازی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را فراهم کرده است.

تورمجازی در رشت ، تورمجازی در گیلان ، تور مجازی ، پدیدار مارکتینگ ارائه دهنده خدمات تور مجازی در رشت و گیلان

هدف از ایجاد سامانه تور مجازی در رشت

بررسی و گردش در یک مکان را از کامپیوتر یا گوشی همراه خود تصور کنید. تور مجازی یک شبیه سازی از مکانی واقعی است که با کمک فایل‎ های رسانه‎ ای از جمله عکاسی ‎بی جان (بدون تحرک)  که به صورت یک پانورامای ۳۶۰ درجه گرفته میشود ، ایجاد شده است. تورهای مجازی برای افراد این امکان را فراهم میکند تا از یک مکان بازدید و آن را بدون این‎که واقعا به آن‎جا رفته باشند، تجربه کنند. در واقع تور مجازی چندین نقطه نظر است که بین آن‎ها می‎توانید گردش کنید.

تور مجازی در گیلان ، مناسب برای انواع کسب و کار ها

از تور مجازی میتوان برای انواع کسب و کار ها در گیلان و سراسر کشور استفاده نمود. با توجه به این که امروزه رقابت در زمینه تبلیغات بسیار شدید شده است، داشتن یک تور مجازی برای هر کسب و کاری میتواند یک نکته مثبت باشد. تور مجازی برای اکثر کسب و کار ها مانند، هتل ها، دانشگاه ها ، محیز های آموزشی، مکان های تفریحی، مطب های پزشکی، بیمارستان ها، رستوران ها، کارخانه جات، موزه ها، املاک و … کاربرد دارد و میتوان از آن به عنوان یک روش نوین تبلیغاتی استفاده کرد.

با ایجاد یک سامانه تور مجازی، مشتریان و مراجعین شما میتوانند قبل از مراجعه حضوری، به صورت مجازی در محیط کسب و کار شما چرخی زده و از نزدیک با کسب و کار شما آشنا شوند.

پدیدار مارکتینگ ارائه دهنده خدمات تور مجازی در رشت و گیلان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب.

Share