در سفر به اردستان؛

اظهار نظر صریح میرکاظمی درباره قیمت بنزین | شرایط برای نان سنتی تغییر نمی‌کند

سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ تغییری در قیمت بنزین صورت نخواهد گرفت و اگر طرحی در جایی اجرا می شود، به معنی این نیست که در کل کشور اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ تغییری در قیمت بنزین صورت نخواهد گرفت.

سید مسعود میرکاظمی در اردستان با اشاره به اینکه در خصوص نان سنتی هم همان شکل سابق ادامه خواهد یافت، افزود: اگر طرحی در جایی اجرا می شود، به معنی این نیست که در کل کشور اجرا می شود.

وی به تامین یارانه دارو اشاره کرد و گفت: در این راستا، ارز مورد نیاز در اختیار واردکنندگان دارو و گندم قرار می گیرد و در خصوص سایر نهاده ها هم ارز نیمایی داده می شود و در زمینه واردات محدودیتی نیست.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که در سنوات گذشته برای کاهش هزینه ها خلقِ پول می کردند، گفت: استقراض باعث افزایش نقدینگی و ایجاد تورم می شود که جلوی آن را گرفتیم و از لحاظ مصارف و مخارج اجازه خلق پول نداریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در دیدار با مردم و فعالان اقتصادی اردستان، نکات و مشکلات آنان مطرح شد و تلاش می شود، گفت: مهمترین مسئله این شهرستان بهبود وضعیت راه ها، تأمینِ آبِ شربِ پایدارِ روستایی و ارتقای شاخص های بهداشت و درمان است.

وی گفت: در خصوص اشتغال، کسی مراجعه نکرد، در صورتی که در شهرستان های دیگر، بخش زیادی از وقت به بحث درخواست اشتغال اختصاص می یابد.

Share