با اعلام فدراسیون کشتی

گیلان میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی شد | برگزاری کشتی آزاد جوانان در بهشهر

با اعلام فدراسیون کشتی، استان گیلان میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی جوانان شد. این مسابقات طی روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شهر رشت استان گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه رقابت بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی جوانان در رشت برگزار می‌شود.

این مسابقات رده‌های سنی بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، جام شاهد نام دارد که طی روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شهر رشت استان گیلان برگزار خواهد شد.

علاوه بر رشت رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه در شهر بهشهر استان مازندران برگزار می‌شود.

پس‌ از آن سرخس میزبان اولین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان به نام جام رحیم علی‌آبادی دارنده مدال‌های نقره المپیک و نقره و برنز جهان خواهد بود.

این رقابت‎ها روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه در استان خراسان رضوی به انجام می‌رسد.

پیکارهای بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد قهرمان ۶ مداله‌ المپیک و جهان هم روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه در شهر آمل استان مازندران برگزار می‌شود.

برای حضور در مسابقات جوانان اسامی ۶۹ فرنگی کار واجد شرایط از سراسر کشور اعلام‌شده و این رقابت‌ها در ۱۰ وزن: ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار می‌شود.

احتمال حضور تیم‌های ارمنستان، آذربایجان و تاجیکستان در این مسابقات وجود دارد اما باید دید با آغاز رقابت‌ها کدام گروه‌ها در این پیکارهای بین‌المللی کشتی شرکت خواهند کرد.

Share