در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا؛

سجادپور حسینی تیرانداز گیلانی فینالیست رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا شد

سجاد پور حسینی تیرانداز گیلانی کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان از سد نماینده کشور ایتالیا گذشت و راهی فینال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جریان رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا که به میزبانی کرواسی در حال برگزاری است، تیم ملی کشورمان در ماده‌های تفنگ و تپانچه به صورت مهمان در جایگاه mqs (ذخیره) به رقابت پرداختند.
در این رقابت‌ها سجادپور حسینی تیرانداز گیلانی کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان با کسب امتیاز ۵۷۹ امتیاز که از سد نماینده کشور ایتالیا کذشت و راهی فینال شد.
همچنین جواد فروغی تیرانداز المپیکی کشورمان با کسب ۵۸۸ امتیاز توانست در مقایسه با نماینده کشور اکراین که با امتیاز ۵۸۶ با راهیابی به فینال توانست بالاترین امتیاز را کسب کند.
در ماده تپانچه بادی بانوان نیز، گلنوش سبقت الهی با ۵۸۶ امتیاز از نماینده کشور روسیه که با ۵۸۱ امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد بالاترین امتیاز را کسب کرد و هانیه رستمیان با ۵۷۶ امتیاز از نفر هشتم مرحله مقدماتی نماینده کشور بلاروس با ۵۷۴ امتیاز رکوردی بالاتر را ثبت کرد.
در ماده تفنگ بادی بانوان، آرمینا صادقیان با ۶۲۹.۸ امتیاز و فاطمه کرم زاده با ۶۲۸.۷ امتیاز در مقایسه با نماینده اسلوانی با ۶۳۰.۸ به عنوان نفر اول و نماینده روسیه با ۶۲۷.۹ به عنوان نفر هشتم راهی فینال شدند نتیجه مطلوبی را ثبت کردند.
در این ماده مه لقا جام بزرگ و نجمه خدمتی به ترتیب ۶۲۳.۹ و ۶۲۲.۴ امتیاز را کسب کردند.
در پایان ماده تفنگ بادی آقایان نیز، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان با ۶۲۶.۵ و ۶۲۱.۶ امتیاز در مقایسه با نماینده روسیه با ۶۳۱.۸ به عنوان نفر اول و نماینده جمهوری چک با ۶۲۷.۱ امتیاز به عنوان نفر هشتم فینال به کار خود پایان دادند.

Share