حکمت نیا، استاد رشته هنر و معماری دانشگاه گیلان:

نمایشگاه ذهن خلاق در رشت برگزار شد

جواد حکمت نیا، استاد رشته هنر و معماری دانشگاه گیلان در مورد این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه تصاویر حجمی به همت هنرجویان دانشگاه گیلان برپا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد حکمت نیا، استاد رشته هنر و معماری دانشگاه گیلان در مورد این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه تصاویر حجمی به همت هنرجویان دانشگاه گیلان برپا شده است.

وی افزود: تمام آثار ارائه شده در این نمایشگاه از وسایل ساده اما با موضوعات اجتماعی روز و بیان عواطف و احساسات فردی هنرجویان خلق شده است.

حکمت نیا در ادامه با بیان این مطلب که هنرجویانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است عبارتند از :ماهک حسین زاده مقدم، مبینا جلالی، مهشید خسروی، یاسمین طاهری، آیدا منصف مجرد، ریحانه محمد پور فرد، حنانه محمد پور فرد، آنیتا رستم پور، زینب ذوالفقاری است.

وی با اشاره به این مطلب که در این نمایشگاه ۲۶ اثر هنری حجمی ارائه شده است گفت: این نمایشگاه از ۱۷ اردیبهشت به مدت یک هفته در گالری کلهر واقع در بلوار انصاری، خیابان احمدزاده، جنب فروشگاه الوان کوچه شمشاد دائر شد و امروز اختتامیه این نمایشگاه ساعت ۵ عصر لعایت ۲۰:۳۰ برگزار می شود.

Share