با صدور حکمی؛

«محمدعلی خداجو» سرپرست مجمع مشورتی نظام مسائل لنگرود شد

محمدعلی خداجو طی حکمی از سوی محمود نظرنیا دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان به عنوان سرپرست این مجتمع در شهرستان لنگرود معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی خداجو طی حکمی از سوی محمود نظرنیا دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان به عنوان سرپرست این مجتمع در شهرستان لنگرود معرفی شد.

«مجمع مشورتی نظام مسائل کشور» با استفاده از همّت، سرعت عمل و ابتکار جوانان در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ذیل نظارت میدانی «مجلس شورای اسلامی» باهدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و… در تمامی اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است.

قابل ذکر است خداجو، دانش آموخته دکترای تخصصی جغرافیا-اقلیم‌شناسی است و پیش از این مسولیت‌هایی نظیر بخشدار کومله، رییس اداره ورزش و جوانان، معاون آموزش وپرورش، تدریس دانشگاه تربیت معلم و دبیر ستاد ساماندهی جوانان را برعهده داشت و در حال حاضر دبیر آموزش و پرورش است.

مجمع نظام مسائل کشور با پشتوانه جوانان متخصص، به عنوان یک حلقه میانی بین بدنه مردم و حکومت، مطالبه‌گری در رفع مشکلات خرد و کلان مردم و فعلیت بخشی ظرفیت‌های کشور، استان وشهرها را پیگری می‌نماید.

Share