با حضور جمعی از مسئولین؛

طرح توسعه اورژانس و دیالیز بیمارستان نیکوکار املش کلنگ زنی شد

آئین کلنگ زنی طرح توسعه اورژانس و دیالیز بیمارستان نیکوکار املش با حضور مسوولان دانشگاهی و محلی برگزار شد؛ این طرح با مشارکت بنیاد علوی و خیرین سلامت شهرستان املش با براورد هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال در دو طبقه، شامل بخش‌های اورژانس، دیالیز و قسمت اداری به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع انجام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین کلنگ زنی طرح توسعه اورژانس و دیالیز بیمارستان نیکوکار املش با حضور حجت‌الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمد رنجبر امام جمعه، مختار رضایی فرماندار، میرقربانی مدیر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فرمانده نیروی انتظامی، مجمع خیرین سلامت اسدلله علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، برگزار گردید.

این طرح با مشارکت بنیاد علوی و خیرین سلامت شهرستان املش با براورد هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال در دو طبقه، شامل بخش‌های اورژانس، دیالیز و قسمت اداری به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع انجام خواهد گرفت.

در همین راستا، نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد: امید است بعد از آغاز این حرکت جهادی با سرعت بخشیدن به فرایند ساخت و افتتاح این مجموعه تلاش شود محدودیت‌های عمرانی چالشی برای خدمت‌رسانی در حوزه درمان نباشد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی عزیزان شاغل در این مرکز، افزود: به دنبال این هستیم که با افنتاح طرح توسعه، ظرفیت بیمارستان را از ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تخت ارتقا دهیم.

Share