علیرضا وهابی: از دیدگاه الماسخاله بازی ملوان باید با تماشاگر باشد

رای کمیته انضباطی قابل تجدید نظر است | هواداران ملوان نگران نباشند

وهابی گفت: ما با تمام توان از حقوق تیم‌های استان دفاع خواهیم کرد و نگاه رئیس هیات فوتبال استان گیلان منطقه‌ای و شهری نیست و ما برای موفقیت فوتبال استان گیلان تلاش می‌کنیم و هواداران پرشور ملوان هم نگران نباشند همانگونه که در گذشته برای حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در انزلی اقدام کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات فوتبال گیلان در حال رایزنی با مقامات فدارسیون برای رسیدگی ویژه به حکم انضباطی علیه ملوان است.

علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد؛ به صورت موازی با باشگاه ملوان در حال رایزنی با سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال جهت اخذ مجوز حضور هواداران در ورزشگاه هستیم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا حکم انضباطی که دارای فرصت هفت روزه برای اعتراض و تجدید نظر میباشد را تغییر دهیم تا دیدار فردای ملوان با تیم خیبر خرم آباد با حضور هواداران پر شور ملوان برگزار شود.

وی در ادامه گفت: رئیس هیات فوتبال گیلان صراحتا اعلام کرده چنین حکمی با شرایط موجود به هیچ وجه به صلاح فوتبال استان گیلان نیست و در دو روز اخیر در چند نوبت با میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه گفتگو انجام داده و از دیدگاه آقای الماسخاله دیدار فردای ملوان با خیبر خرم آباد می‌بایست با حضور هواداران برگزار شود.

وهابی در خصوص موضوع نامه ارسالی به باشگاه ملوان گفت: موضوع این نامه مربوط به دیدار تیم‌های فوتبال بانوان ملوان و نماینده شهر کرد بوده است و ما در این نامه به این موضوع اشاره کرده‌ایم که بر اساس نظر فدراسیون فوتبال باید دیدار تیم‌های بانوان نیز بلیط فروشی اینترنتی داشته باشد که اگر شرایط در این حوزه محیا نیست هیات فوتبال استان می‌تواند این مشکل را برطرف و رایگان اعلام نماید. در متن نامه هیچ نوع تهدیدی وجود نداشته است.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در پایان گفت: ما با تمام توان از حقوق تیم‌های استان دفاع خواهیم کرد و نگاه رئیس هیات فوتبال استان گیلان منطقه‌ای و شهری نیست و ما برای موفقیت فوتبال استان گیلان تلاش می‌کنیم و هواداران پرشور ملوان هم نگران نباشند همانگونه که در گذشته برای حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در انزلی اقدام کردیم.

Share